Videorecepty pro podporu prodeje

Tatra

Linkbuilding Kreativa a produkce

Inspirací k nákupům. Originální videorecepty pro Tatru jako důvod, proč vyrazit do obchodu.

Marketup
Marketup
4 000 000

zobrazení

3 000 000

přehrání

Marketup

Challenge

Naplnit nákupní košíky českých hospodyněk produkty Tatra

Snad v každé ledničce či spíži v české domácnosti má své jisté místo nějaký Tatra produkt, ať je to mléko, tvaroh či Salko. Většina lidí je zná a navíc je ráda používá. O to větší byla výzva dostat jich tam ještě víc! Otázkou tedy bylo, jak zažehnout plamínek touhy po větším množství produktů Tatra.

--> Marketup

How to

O kapku mléka lepší

Jak vnuknout lidem do hlavy myšlenku: "To musím zkusit taky!"? Bylo potřeba přinést inspiraci, která bude zcela rezonovat s potřebami a rozpoložením našeho publika. Navrhli jsme proto sadu jednoduchých, ale přesto originálních receptů šitých na míru jednak produktům Tatra a jednak ročnímu období, ve kterém je lidem představíme.

Připravili jsme gastronomické pódium, kde v záři reflektorů mohly všechny mléčné produkty z portfolia Tatra dostatečně vyniknout. Ale stále jsme nebyli u konce! Bylo potřeba vytvořit 12 "příběhů", kde by mohly rozehrát svůj jedinečný šarm a pestrou paletu chutí, a které by zároveň zcela naplnily touhy a přání cílového publika. Přišli jsme proto s 12 rychlými recepty, které potěší mlsné jazýčky velkých i malých členů rodiny:

  • V létě jsme připravovali originální ledovou kávu s malinami nebo domácí nanuky pro děti.

  • V září jsme ukázali, jak na krém s podzimními jablky.

  • Během Vánoc jistě každý ocení trochu toho uvolnění, natočili jsme proto recept na speciální Mojito s granátovým jablkem.

  • A Smoothie bowl byla krásná inspirace jarem.

Správná dynamika videoreceptu byla jedním z klíčových prvků. Proto jsme záběry z vrchu prokládali prostřihy z boku, aby našim sledujícím neunikl ani jediný padající lístek máty do sněhobílého drinku. Výsledná videa jsme sestříhali do 60 vteřin - a to nejen kvůli udržení pozornosti. S videi jsme od začátku počítali jak na Facebook, tak na Instragram, kde je délka videa omezená právě na 1 minutu.

Služby pro klienta

Impact

Mlsnější Česko

4 000 000 zobrazení
3 000 000 přehrání

Mise splněna! Vzhledem ke 4 milionům zobrazení a téměř 3 milionům přehrání můžeme s klidným svědomím říct, že jsme inspiraci pro české mlsné jazýčky doručit dokázali. Navíc cena za zapojení našich fanoušků vyšla jen na 0,26 Kč.

Cíl, zažehnout plamínek touhy po větším množství mléčných produktů Tatra, byl splněn. A to díky skvělým chuťovým výkonům Tatra ingrediencí a díky inspirativním videoreceptů, které představily nové možnosti jejich využití v kuchyních českých hospodyněk a kuchtíků.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308