Queens.cz se obul do výkonnostních kampaní

Queens

Brandové kampaně Performance

Pořádek dělá přátele a v případě Queens e-shopu také hodnotné objednávky.

Marketup
Marketup
27 %

meziroční nárůst obratu v Česku

28 %

meziroční nárůst v konverzním poměru

Marketup

Challenge

Zapomeňte na výprodeje a slevy

Queens.cz, e-shop se streetovou módou a obuví, se rozhodl přezout tenisky a začít pořádně šlapat do digitálu. Nás si vybral, abychom mu ukázali správnou cestu, jak nebloudit v zákoutích performance kampaní a dosáhnout vytyčených cílů. 

Když jsme se chopili kampaní, museli jsme je dát do pořádku pěkně od základů. Jako klíčový úkol nás čekalo skoncování s masivním inzerováním výprodejů a produktů ve slevě. Musíme se přece chlubit tím nejlepším, co máme! Ale jak nejlépe na to?

How to

Velký úklid

Začít jsme museli od píky. Kampaně jsme převzali a kompletně předělali – nebylo to ani o vymýšlení něčeho nového, ale spíš o zavedení věcí, které z naší zkušenosti dávají smysl. Hlavně nám šlo o přechod na Smart Shopping kampaně, což jsou reklamy vázané na e-shop, které se zobrazují ve vyhledávači společně s obrázkem produktu, jeho názvem, cenou i doménou.

Smart Shopping kampaně se totiž ideálně hodí pro rychlý růst, který v Queens chtěli a samozřejmě také očekávali. Díky rozdělení kampaní dle kategorií a úzkému sledování výkonnosti se nám podařilo výrazně zlepšit výsledky rychleji, než byste řekli streetwear.

Pro zlepšení bylo potřeba zapracovat hlavně na feedech. Aby se při hledání zobrazovaly co nejrelevantnější výsledky, potřebovali jsme specifikovat maximální počet proměnných, jako třeba barvu zboží (lidé často nehledají jen „tričko“, ale i „červené tričko“), název zboží, všechny velikosti, české popisky (v dostatečné délce), doplnění chybějících GTIN identifikátorů (globální kódy zboží) nebo dodání obrázků ve správné velikosti.

Detaily, řeknete si... Ale pro vyhledávání zcela zásadní. Roli při rozhodování zákazníků totiž může hrát klidně i kvalita fotky.

Aby všechno šlapalo stejně dobře jako ty nejkvalitnější sneakers, pečlivě jsme zkontrolovali měření, vyladili všechno potřebné v Google Analytics a obrat opravili na hodnoty bez DPH. Provedli jsme analýzu aktuálních kampaní a nastavili kompletně novou strukturu performance kampaní, tedy těch výkonnostních, u kterých můžeme přesně změřit naplnění cílů.

Za cíl jsme si také dali rozšířit zásah Queens v Evropě. Kromě českého trhu jsme se zaměřili také na Slovensko, Německo nebo Nizozemsko a testujeme i další země. České, slovenské a německé zákazníky jsme oslovili spuštěním kompletních facebookových kampaní na prospecting a remarketing, optimalizované pro nákupní konverzi. Tyto kampaně dále rozvíjíme, aby rostly stejně jako značka Queens.

Služby pro klienta

Impact

Efekt se dostavil rychle

27 % meziroční nárůst obratu v Česku
28 % meziroční nárůst v konverzním poměru

Vykročili jsme směrem k propagaci kvality místo masivního inzerování výprodejů a díky tomu se nám daří meziročně zvyšovat čísla ve všech zemích.

V Česku činil meziroční nárůst (v porovnání období Q4/2020 a Q4/2021) v Google PPC kanálech v obratu 27 % a v objednávkách 20 %. Konverzní poměr se pak zvýšil o 28 %. Na Slovensku se podařilo navýšit obrat o 16 % a objednávky o 8 %, přičemž konverzní poměr narostl o 22 %.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308