Jak účinně oslovit B2B segment

ABB

Kreativa a produkce Data a technologie Performance

Společně s klientem ABB jsme vytvořili vůbec první obálku časopisu namalovanou robotem.

Marketup
Marketup
160 tisíc

zásah v ČR

330 tisíc

globální zásah

Marketup

Challenge

Jak účinně oslovit B2B segment

Průmyslová robotizace a automatizace už zdaleka není tématem jen pro automobilky nebo velké průmyslové haly. Díky čím dál dostupnějším řešením se toto technologické odvětví otevírá všem myslitelným formám průmyslového využití, včetně malých a středních podniků.

Jak ale tento výrazně omezený B2B segment oslovit? A jak si poradit s výzvou, kterou představoval strach z technologické složitosti a zachování bezpečnosti práce? Tyto otázky řešila společnost ABB Robotika, která je tradičním výrobcem a dodavatelem robotických řešení do podniků všech velikostí. Zejména pro ty menší a střední je ideální možností kolaborativní robot neboli kobot.

How to

Z robota umělcem

Náš kreativní tým hledal společně s klientem vhodné médium, přes které tuto message komunikovat ke specifické cílové skupině. Cílem bylo vyhnout se běžnému celostránkovému inzerátu, který by nedokázal dostatečně zhmotnit celou myšlenku spolupráce člověka a robota. Jako ideální médium pro cílení na malé a střední podniky jsme vybrali magazín Forbes, konkrétně jeho technologický speciál Forbes NEXT. Kromě tematické relevance pro daný segment jsme mohli ukázat konkrétní výsledek spolupráce člověka s robotem na poměrně malém prostoru a s maximálním dopadem na cílovku. Projekt se skládal ze dvou fází:

  • Tištěná kampaň: Forbes NEXT obsahoval titulní stranu vytvořenou robotem a rozsáhlý článek o celém procesu tvorby obálky a schopnostech robota GoFa. Dále byla součástí této fáze technologická konference NEXT Big Thing, kde robot GoFa podepisoval výtisky „svého“ vydání Forbes NEXT.

  • Online kampaň: Složená z videoformátů a statických vizuálů z tvorby vizuálu.

Marketup

Služby pro klienta

Impact

Globální úspěch a řada ocenění

160 tisíc zásah v ČR
330 tisíc globální zásah

Kampaň zaznamenala významný dopad jak v českém, tak globálním prostoru. V tuzemsku zasáhla 160 tisíc lidí (tištěný magazín, sociální sítě, konference atd.), na globální úrovni pak zhruba 330 tisíc uživatelů (profily ABB na sociálních sítích). Projekt se stal součástí globální kampaně na podporu kolaborativní robotiky od společnosti ABB.

Výjimečnost celého projektu potvrzuje také Kristýna Tmejová, šéfredaktorka magazínu Forbes NEXT. „Takto blízká spolupráce se značkou je pro nás unikátní. Dávalo nám smysl, abychom prostor na obálce časopisu o budoucnosti věnovali novým technologiím a prozkoumali možnosti spojení umělé inteligence a kolaborativního robota.“

Projekt se objevil i v rubrice Reklamní katovna serveru Médiář, v níž se stal vítězem 38. týdne. Úspěšnost celé kampaně potvrzují i ocenění v prestižních oborových soutěžích – roce 2023 jsme získali dvě ceny v soutěži Lemur (1. místo v kategorii B2B a 3. místo v kategorii Průmysl). Díky prvnímu místu postupujeme do mezinárodní soutěže SABRE, která se uskuteční v roce 2024. Projekt byl také oceněn 1. místem v soutěži FLEMA a jako Top Rated počin v soutěži Zlatý středník.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308