Influencer marketingová kampaň na TikToku

A3 Sport

Influencer marketing Sociální sítě

Roztančili jsme TikTok s A3 SPORT

Marketup
Marketup
5 225 000

zobrazení

890 413 Kč

generovaných nákupů ze slevových kódů

Marketup

Challenge

Back to School s A3 SPORT

Podzimní návrat dětí a studentů do škol je v marketingu pokaždé oblíbeným a frekventovaným obdobím. My jsme jej v září využili pro podporu značky sportovního oblečení a obuvi A3 SPORT. 

A jako platformu pro kampaň jsme si vůbec poprvé vybrali sociální síť TikTok. Naším cílem bylo totiž zasáhnout co nejvíce lidí ve věku 13–24 let, k čemuž jsme využili jak influencery, tak mediální kampaně na TikToku. Jak naše premiéra dopadla?

How to

Influenceři i reklama

TikTok jsme využili jako prostor pro uspořádání soutěže, do které bylo jednoduché se zapojit – stačilo přijít do kterékoliv prodejny A3 SPORT v Česku, zatancovat v ní krátký taneček, natočit se a sdílet video na svém TikToku. Jako soutěžní hashtag jsme si vybrali #A3SportChallenge. Sportovně-taneční výzva tak mohla začít.

K primární komunikaci soutěže jsme si vybrali pět influencerů, které jsme vyhodnotili jako nejvhodnější z hlediska šířky zásahu v kombinaci s věkem cílové skupiny. Našimi influencery pro A3 SPORT se stali Tary, Jay, Gabina, Klára a Samuel. Každý z nich nahrál na svůj profil ukázkový tanec a připojil k němu podmínky a pravidla soutěže.

K propagaci na TikToku jsme využili také dva reklamní formáty. Prvním byla aukce, do které dodali video klient i influenceři, a druhým rezervační formát TopView, pro který jsme dostali video od klienta.

Pro úplnost, aukce je nejběžnější formát reklam, kdy si inzerenti nastaví cílení, rozpočet, termín a následně čekají, co jim reklama přinese. O stejnou cílovku se ale inzerenti „přetahují“ mezi sebou, proto je nutná průběžná optimalizace kampaně. Rezervačním formátem si naopak kupujete reklamní prostor na určitou dobu – my jsme ho využili na den, během kterého se v daném umístění zobrazovala jen naše reklama.

Služby pro klienta

Impact

TikTok zafungoval na výbornou

5 225 000 zobrazení
890 413 Kč generovaných nákupů ze slevových kódů

S naším mediálním rozpočtem 80 000 Kč dosáhla reklama celkem 5 225 000 zobrazení při průměrné frekvenci zobrazení 5. Z reklamních formátů fungovala lépe aukce, u níž jsme zaznamenali 3,5x nižší CPM než při nákupu rezervačního formátu TopView. V rámci reklamy se projevila také důležitost kreativy. Nejsledovanější video influencera Taryho mělo o 60 % nižší CPM než průměr kampaně v aukci, doručilo 30 % prokliků na web a 80 % prodejů přes slevové kódy. 

Samotný hashtag na TikToku nasbíral 3,6 milionu zobrazení. Zaznamenali jsme 86 509 kliků na webovou stránku. Celkový počet soutěžních videí pod hashtagem #A3SportChallenge se vyšplhal na 33. Slevové kódy byly využity na nákup ve více než 1 500 případech a vygenerovaly nákupy v hodnotě 890 413 Kč.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308