Náborová kampaň s Chatbotem

Billa

Kreativa a produkce Sociální sítě Linkbuilding Performance

Chatbot Bill s unikátní osobností získal jedinečnou pozornost nových zájemců o práci

Marketup
Marketup
6 %

díky tomuto konverznímu poměru se stal druhým nejúspěšnějším zdrojem nových kandidátů.

35 %

o tolik jsme překročili plánovaný počet nových zájemců o práci.

Marketup

Challenge

Jak zaujmout náborovou kampaní

Zadání pro celorepublikovou náborovou/brand kampaň síť prodejen BILLA znělo zcela jasně: najděte interaktivní řešení na sociálních sítích, které by představilo zaměstnanecké benefity a zároveň pomohlo zacílit na kandidáty, kteří hledají přesně to, co BILLA nabízí. 

Cílem bylo nejen odpovědět na nejčastější otázky, ale i dovést relevantní zájemce na připravenou landing page a následně na pohovor. Čekala nás výzva vymyslet něco dostatečně informačně nabitého a zároveň dost interaktivního na to, abychom zaujali roztěkanou pozornost uživatelů sociálních sítí.

How to

Chatbot Bill není jen další robot na odpovědi

Stvořili jsme Billa. Je to chatbot, ale ne jen tak ledajaký! Má svoji osobnost a jedinečný smysl pro humor. Chatboti zažili před pár lety boom a od té doby je používá kdekdo. Slouží třeba k odpovídání na nejčastější otázky, předávání důležitých informací, ale třeba i k prodeji zboží. Často jsou však až příliš robotičtí. Náš Bill touto vadou ale rozhodně netrpí.

Nic člověka neodradí od konverzace tak, jako generická odpověď. Chatbot má ve své podstatě napodobovat mezilidskou komunikaci, tedy odpovídat přirozeně a konzistentně. Díky tomu by s ním uživatel měl vydržet v konverzaci dost dlouho na to, aby ho dovedl k požadované akci.

Proto jsme Billovi na začátku kromě komunikačního stromu vymysleli taky personu a tone-of-voice. Předává tak důležité informace, zároveň ale občas utrousí odlehčenou poznámku, jako by to udělal člověk. Zkrátka má svou vlastní osobnost.

Služby pro klienta

Impact

Konverzace, která konvertuje

6 % díky tomuto konverznímu poměru se stal druhým nejúspěšnějším zdrojem nových kandidátů.
35 % o tolik jsme překročili plánovaný počet nových zájemců o práci.

S Billem se do konverzace na Facebooku pustily tisíce lidí se zájmem o práci v supermarketech BILLA. Očividně je zaujal, pobavil a správně navedl - za vše hovoří jeho výsledky v číslech. Billův konverzní poměr byl totiž 6 %  a stal se tak druhým nejúspěšnějším zdrojem nových kandidátů a to hned po vyhledávání. 

Vzhledem k tomu, že reklama ve vyhledávání patří dlouhodobě k nejvýkonnostnějším kanálům, nemá se náš Bill za co stydět! Cena za jeden lead, rozuměj vyplněný a odeslaný formulář, byla na podobné úrovni jako z ostatních kanálů. 

Bill si navíc libuje v relevantní a efektivní komunikaci. Nejenže zábavnou formou odprezentoval všechny zaměstnanecké benefity, ale navíc ve správný moment nasměroval zájemce o práci na kariérní stránky jednotlivých krajů. Díky tomu jsme dosáhli nízkého CPA 216 Kč (cena za 1 vyplněný formulář).

Na začátku jsme měli určitou představu o tom, kolik nám může chatbot přinést zájemců o práci. Bill nás ale překvapil a získal  ještě o 35 % více kandidátů, než jsme předpokládali. Jelikož výsledek předčil naše očekávání a na chatbota byly skvělé reakce, počítáme s využitím tohoto formátu i do budoucna.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308