
SEO & UX Specialist
Nehledáme někoho, kdo je v oboru desítky let a má tu nejvyšší odbornost. Záleží nám hlavně na tom, jak uvažuješ, jakou máš motivaci a drive, zda jsi týmový hráč a trochu i sólista, na kterého se můžeme spolehnout.
Budeš součástí rostoucího technologického týmu (Data & Technology), ve kterém najdeš koncentrované know-how z oblasti webové a datové analytiky, optimalizace webů (SEO), UX (User Experience), lead performance a reportingu. Společně stavíme technologické řešení pro Marketup a datové nástroje pro naše klienty na technologiích Google Cloud Platform.
Naše rozhodnutí a řešení stavíme na datech. Věříme, že společně s námi pomůžeš klientům zlepšit jejich výsledky ve světě digitálu i za jeho hranicemi.
Tvoje skills
Pro SEO budou fajn znalosti: Google Search Console, Ahrefs, Collabim/Marketing Miner, Screaming Frog, HTML, ...
Pro UX & CRO ti pomůžou: Google Analytics, Smartlook/Hotjar/Microsoft Clarity, Figma/Miro/Adobe XD, Google Optimize (nebo jiné nástroje pro testování).
Hodit se ti budou také znalosti linkbuildingu, UX testování, analýzy trhu nebo Google Docs/Slides.
Samostatnost & odvaha – Čekají tě projekty, které bude potřeba správně odbavit a nastavit v nich priority. Zároveň s tebou bude pravidelně v kontaktu seniorní kolega, který tě případně nasměruje.
Kritické myšlení a pečlivost ti postačí k tomu, abys u nás zapadl.
Tvůj job
Získáš zodpovědnost za přidělené projekty a výstupy v oblasti SEO i UX. Čekají tě analýzy, návrh strategie pro on-page a off-page SEO, testování a vyhodnocování změn implementovaných na webech našich klientů.
Staneš se součástí týmu, který vyvíjí automatizované SEO a CRO reporty.
Budeš úzce spolupracovat s našimi copywritery, jak na SEO obsahu, tak na UX copy.
K dispozici ti bude také kreativní oddělení, které ti pomůže dostat tvé myšlenky na obrazovky uživatelů.
V rámci UX (uživatelské přívětivosti webu) se budeš moci zdokonalovat na malých i velkých live projektech, které ti dají do praxe nejvíce.
Teorii online marketingu můžeš umět, my to ale s tebou propojíme do praxe. Používáme moderní technologie (AI, automatizace, big data) a nebojíme se experimentovat.
Náš job
Budeš u nás patřit do klientské sekce týmu (komunikace s manažery a specialisty jak uvnitř týmu, tak na klientské straně).
Na projektech budeš mít volnou ruku v realizaci a zodpovědnost za doručené výsledky klientům.
Nebudeš „přeposílávač“ e-mailů, ale plnohodnotnou součástí MUP týmu a svou práci budeš moci klientovi ukázat a demonstrovat, zejména pokud tě to baví a naplňuje.
Počítáme s tebou i do rozvoje interních nástrojů a procesů, které nám pomůžou vypořádat se s podobnými SEO/UX úkoly i v budoucnu a daleko efektivněji.
Budeme investovat do tvého rozvoje a vzdělávání, čekají tě školení soft i hard skills.
K dispozici budeš mít nástroje, na které si běžně nesáhneš. Dostaneš extra rozpočet na různá testování nástrojů pro optimalizaci tvé práce.
Pravidelně se budeme zajímat o to, co tě baví a jakým směrem se chceš profilovat.
Dáme ti svobodu a flexibilitu, kterou k práci potřebuješ. Jedním z našich firemních cílů je, abys byl spokojený ty, protože pak bude spokojený i klient a agentura.
Víme, že spojit tyto skills do jedné role může být výzvou. Pokud tě baví pouze SEO nebo máš naopak zkušenosti jen v oblasti UX, neboj se a dej nám vědět i tak. Role dokážeme ušít na míru tak, aby ses v Marketupu vždy cítil dobře.
Tým Data & Technology u nás vede Jakub Nikodym. Na čem pracujeme a s čím se u nás můžeš potkat najdeš na našem webu (Naše práce), případně se nám ozvi a my ti naši práci rádi přiblížíme.
Informace o pozici
lokalita: kanceláře v centru (Praze 5 – Anděl)
odbornost: junior / medior
požadovaná zkušenost: SEO, UX, CRO, Google Analytics, Google Search Console
nice to have: Ahrefs, Collabim / Marketing Miner / Screaming Frog, Smartlook/Clarity, Hotjar, Figma/Miro/Adobe XD, Google Optimize
kontrakt: full-time, pracovní smlouva / rámcová smlouva (IČ)