Zajistili jsme dvouciferný růst pro největší e-shop s pneumatikami v ČR

PNEUMATIKY.CZ, ONIO

+33 %

meziroční nárůst obratu e-shopu

1.

místo na trhu prodejců pneumatik za 2 roky spolupráce (posun z druhého místa)

CHALLENGE

Vytvořit digitální marketingovou strategii pro posílení značky a zvýšení objemu prodeje 

Pneumatiky.cz je jeden z největších českých e-shopů distribuující světové i lokální značky pneumatik jako Continental, Michelin, GoodYear, Pirelli, Nokian i Barum, včetně disků kol a příslušenství. V mediální komunikaci se obchod nejdříve soustředil pouze na výkonnostní marketing a až v roce 2016 požádal MarketUP o přípravu své první kampaně na budování značky. Dlouhodobým cílem spolupráce bylo zajistit růst prodeje a zvýšit tržní podíl.

HOW-TO

Hlas Jeremyho Clarksona z TopGearu pracuje pro nás

Připravili jsme digitální strategii pro budování značky, vytvořili koncepci kampaně, zajistili produkci animovaného videa a vizuální komunikaci. Ve videu jsme například využili hlas Zbyška Horáka, dabéra ostříleného Jeremyho Clarksona z populárního a tématicky blízkého pořadu TopGear.

Pro mediální komunikaci jsme zvolili různé formáty videokampaní na YouTube včetně Mastheadů, Facebook reklamu a video, brandingy vhodných webů, kampaně ve vyhledávačích a pokročilé remarketingové strategie.

Zajistili jsme dvouciferný růst pro největší e-shop s pneumatikami v ČR

IMPACT

Povedla se nám kampaň úrovně Best in Class

Zmíněný videospot dle výsledků měření Brand Lift skvěle skóroval u cílové skupiny mužů. Vykázal téměř 5x vyšší nárůst povědomí o značce než je průměr u ostatních YouTube kampaní v ČR. A zařadil se tak do kategorie „Best in Class“. 

Výborné výsledky byly zaznamenány také u uživatelů, kteří po 5 sekundách video přeskočili. Díky chytrému střihu a načasování videa pro formát Ad Recall jsme získali budování povědomí o značce u dalších 70 % uživatelů zdarma! S touto kampaní jsme se probojovali do mezinárodního finále soutěže Partner Premier Awards pořádané společností Google a to v kategorii Video Innovation v regionu EMEA v roce 2017.

Díky úspěchu kampaně, který se totiž projevil následným meziročním růstem obratu e-shopu o 33 %, se management rozhodl investovat do budování značky dlouhodobě. Od roku 2016 tak realizujeme pro pneumatiky.cz brandové kampaně pravidelně v jarních a podzimních sezónách. Po dvou letech spolupráce se Pneumatiky.cz posunuly z druhého na 1. místo v internetovém prodeji značkových pneumatik na českém trhu. Pro klienta zajišťujeme také poradenství pro expanzi na další evropské trhy.

WOW

Spolupráce s MarketUP nám v rámci práce s agenturami otevřela oči. Za 10 let působení jsme vystřídali 5 agentur, včetně těch, které bývaly považovány za špičku v oboru. Nikde jsme však nedostali tak odborné vedení, profesionální přístup a výkon jako v MarketUP. Důraz na reálný přínos kampaně klientovi je za mě to, co tuto agenturu nejvíce odlišuje od ostatních. Můžete si být jisti, že nedostanete 50 % vašich původních představ, ale 150 %! Je skvělé když dáte dobrý výkop, máte kvalitní spoluhráče a společně pošlete míč na branku.

Mirka Hráčková, Marketing Manager, Pneumatiky.cz

Zobrazit víceméně

Udēláme Superstar i z vašeho byznysu!

Zanechte nám zprávu a pojďme se spojit.

Mám zájem

Máte zájem o podobnou kampaň?

Zanechte nám zprávu.