Window Cleaner od Leifheit středem pozornosti

LEIFHEIT

o 1 700 %

stouplo vyhledávání značky Leifheit v Google na Slovensku

13 000 000

třináct milionů zobrazení videa v jarní kampani ČR/SK 2019

CHALLENGE

Budování povědomí o  značce Leifheit a produktu Window Cleaner

Německá značka Leifheit svými produkty pokrývá kompletní nabídku domácích potřeb a úklidových pomůcek. Každou 1,5 sekundu se ve světě prodá jeden výrobek značky Leifheit a minimálně jeden produkt této značky má dnes každá z 25 milionů rodin v Německu. Zkrátka – je to obrovské.

Jarní kampaň jsme zaměřili na vysavač na okna – Window Cleaner. Požadavkem klienta bylo zvýšit povědomí o produktu i značce mezi uživateli v cílové skupině 25‑54 let na území ČR a Slovenska.

HOW-TO

Spotřebitele jsme oslovili multikanálovou digitální videokampaní. Čím je lepší? 

Z mezinárodních výzkumů i našich zkušeností vyplývá, že celková efektivita / ROI kampaně roste s počtem využitých reklamních platforem. Navíc video má výrazně intenzivnější účinek než pouhá displejová reklama. Toho jsme se drželi a oslovili spotřebitele v Čechách videospoty na YouTube, Facebooku, Instagramu i na portálech Seznamu a dále bannerovou kampaní na vybraných webech a placenou inzercí ve vyhledávačích Google a Seznam.

Pro vyšší výkon kampaně jsme adaptovali TV spot „Jak překvapit maminku“ pro účely online platforem. Uživatele, kteří video zhlédli až do konce, jsme oslovili bumper ad a bannery v rámci remarketingu. Dopad reklamy na chování spotřebitelů jsme měřili nástrojem Google BrandLift i jeho novou verzí 2.0.

Window Cleaner od Leifheit středem pozornosti

IMPACT

Zájem o značku Leifheit stoupl o 1 700 %

Výsledky provětraly všechny marketingové zvyklosti. V jarní kampani 2019 jsme oslovili 1,4 mil. unikátních uživatelů v ČR s frekvencí 5×. Na Slovensku to bylo ještě lepší, tam jsme zasáhli 1 mil. unikátních uživatelů s frekvencí 6×. 

V obou zemích si Leifheit najednou všechny “překvapené maminky” opravdu pamatovaly. Naměřili jsme téměř 50% nárůst vybavení si reklamy (Ad Recall, Relative Lift). Na Slovensku dokonce vzrostlo vyhledávání klíčového slova značky Leifheit na Google o 1 700 % oproti průměru z předchozích 12 měsíců. 

Po těchto výsledcích s námi Leifheit rozšířil spolupráci o propagaci dalších produktů a společně plánujeme další kampaně v dalších zemích.

WOW

Naše spolupráce trvá již 5. rokem. Kromě profesionálního přístupu každého člena týmu a dosahování stanovených cílů, musím pozitivně ohodnotit také individuální přístup projektových manažerů i samotného majitele agentury pana Krále.

Robert Král, E-commerce & Retail Manager, Leifheit

Zobrazit víceméně

Udēláme Superstar i z vašeho byznysu!

Zanechte nám zprávu a pojďme se spojit.

Mám zájem

Máte zájem o podobnou kampaň?

Zanechte nám zprávu.