Tisíce mladých gamerů jsme vtáhli do rozhodování o složení nového sendviče

SIMPLY FRESH, HAMÉ

92 %

už po týdnu kampaně byl naměřen rekordní 92% nárůst v zapamatování si reklamy

14 000+

lidí se zúčastnilo ankety, kde se rozhodovalo o složení gamerského sendviče

CHALLENGE

Uvedení limitované edice sendviče Simply Fresh na trh

Značka Simply Fresh (součást skupiny Hamé), která se specializuje především na produkci baget, sendvičů a dalšího chlazeného sortimentu, patří k našim dlouholetým klientům.

V létě 2018 nás firma oslovila v souvislosti s uvedením nového sendviče na trh. Požadavkem klienta bylo celou kampaň zacílit na hráče videoher, kteří tvoří jednu ze silných skupin konzumentů výrobků Simply Fresh.

HOW-TO

Najít cílovce správnou vlivnou osobnost je klíčové. Do kampaně jsme zapojili Pedra s jeho YouTube kanálem PedrosGame

V první fázi jsme navrhli etiketu. Z celkem tří variant od našeho designéra Martina Ambrože zvítězila v testech růžová „osmibitovka“ ve stylu oldschool videoher. Další otázkou bylo, jak zapojit komunitu hráčů a rozšířit povědomí o novém výrobku. Vydali jsme se cestou microsite s anketou, ve které si sami hráči mohli zvolit složení novinky, kterou speciálně pro ně Simply Fresh vyrobí.

Celé hlasování jsme podpořili a zatraktivnili soutěží o herní konzoli PlayStation 4. Vzhledem k cílové skupině jsme oslovili Pedra, jednoho z nejznámějších gamerů české scény, který celou kampaň podpořil v rámci svého herního vlogu na YouTube.

IMPACT

Zapojilo se přes 14 000 soutěžících a vítězný sendvič byl zařazen do stálého portfolia produktů Simply Fresh

Sendvič se už za týden od ukončení hlasování dostal do obchodů a my jeho prodeje podpořili online remarketingovou kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. Sendvič se stal natolik oblíbeným, že ho značka Simply Fresh zařadila do své stálé nabídky, pod názvem sendvič s pastrami.

A obchodní výsledky? Fenomenální! Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 92 %!

WOW

Limitovaná edice Gamer se stala tak úspěšnou, že receptura byla zařazena do stálého produktového portfolia firmy Simply Fresh. Díky za inovativní a profesionální přístup k celé kampani a kreativní nápady každého člena týmu. Těším se na další spolupráci!

Hana Sedlářová, Product Manager, Orkla Foods CR/SK

Zobrazit víceméně

Značka Simply Fresh od Hamé přichází s limitovanou edicí sendviče, jímž chce cílit na hráče počítačových her. Příchuť sendviče s názvem Gamer si hráči sami odhlasují. Launch novinky podpoří online kampaň agentury MarketUP.

Tyden.cz

Zobrazit více

Udēláme Superstar i z vašeho byznysu!

Zanechte nám zprávu a pojďme se spojit.

Mám zájem

Máte zájem o podobnou kampaň?

Zanechte nám zprávu.