Omladili jsme komunikaci Horalek a připravili nejúspěšnější soutěžní kampaň Sedity všech dob

HORALKY, SEDITA – I.D.C. HOLDING

50 000+

desítky tisíc soutěžících, kteří koupili produkt a nahráli kód

čtyřikrát vyšší nárůst Brand awareness značky než je celosvětový Google benchmark. Ohodnocena: Best in class

CHALLENGE

Realizace spotřebitelské soutěže za účelem omladit cílovou skupinu a výrazně zvýšit prodeje

Horalky – ty od Sedity, představují č. 2 na českém trhu individuálních oplatek. Na začátku roku 2018 nás společnost I.D.C. Praha, a.s., která patří k našim dlouholetým klientům, oslovila s realizací spotřebitelské soutěže. Cílem kampaně bylo zvýšit prodeje Horalek na principu zvýšené frekvence nákupů. Záměrem kampaně bylo oslovit především mladší dospívající generaci. 

Jak zlepšit účinek reklamy vysoko nad benchmarky Google? Především atraktivní kreativou, vhodným načasováním a správně zvolenými formáty.

HOW-TO

Využili jsme Video Ad Sequencing. Díky tomu jsme videa zacílili v přesně požadovaném pořadí

Klientovi jsme navrhli, že pro online kampaň nevyužijeme stávající TV spot, ale v MarketUP připravíme celkem 4 videospoty na míru pro online, které svým pojetím zaujmou diváky a získají je pro účast ve spotřebitelské soutěži.

Díky našemu statusu Google Premier Partner se nám podařilo využít produkt Video Ad Sequencing, který byl v době vzniku kampaně (2018) pouze v beta verzi a dostupný pouze po tzv. whitelistingu. Jeho prostřednictvím jsme mohli oslovit cílovou skupinu jednotlivými videospoty v přesně určeném pořadí. Nemohlo se tedy stát, že by někdo viděl stejnou videoreklamu vícekrát, navíc jsme u 36 % zasažených  uživatelů dosáhli efektivní frekvence 4. Jinými slovy téměř 800 000 lidí bylo během kampaně zasaženo všemi 4 spoty! 

Nejprve jsme tak uživatelům prostřednictvím tří 6s videí představili jednotlivé výhry ve spotřebitelské soutěži. Tři tzv. bumper ads měly za cíl ukázat atraktivní výhry: designové nožíky Victorinox, reproduktory JBL a samozřejmě hlavní výhru, kterou byl zcela nový pětidvéřový model Minicooperu!  

Na závěr jsme diváky oslovili 30s videem, které nejen zrekapitulovalo seznam výher, ale ukázalo krok za krokem, co je potřeba pro zapojení do soutěže. Videokampaň jsme podpořili bannerovou reklamou, PPC reklamou ve vyhledávačích Seznam a Google a nativní reklamou.

IMPACT

Cílový plán pokořen v prvním týdnu soutěže. Kampaň, která se stala nejúspěšnější spotřebitelskou soutěží v historii značky

Podobně jako u většiny námi realizovaných videokampaní jsme provedli výzkum Brand Lift, který na vzorku několika tisíc lidí zjistí, jaký měla kampaň dopad na jejich povědomí o značce a nákupní chování. A tato kampaň zafungovala nadprůměrně dobře! Naměřili jsme 101% Product AdRecall Lift, což je téměř čtyřnásobný výsledek oproti loňské kampani Horalek, kdy byl použit televizní spot.

Dle zástupců značky Sedita se tato spotřebitelská soutěž stala v počtu účastníků nejúspěšnější v historii značky. Už první týden se do soutěže zapojilo přes 20 000 účastníků, což byl původní cílový plán za dva měsíce.

Kampaň zaujala i samotný Google a MarketUP jako jedinou agenturu z České republiky nominoval mezi finalisty soutěže v kategorii Video Innovation z regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa) v rámci každoročně udělovaných Google Premier Partner Awards v irském Dublinu.

WOW

Cílový plán kampaně byl pokořen již v prvním týdnu soutěže. Spotřebitelská soutěž pro značku Sedita se tak stala nejúspěšnější v historii celé firmy. S agenturou jsme zrealizovali několik velmi úspěšných kampaní. Na spolupráci nejvíce oceňuji komplexní přehled v nejnovějších trendech a proaktivita každého člena týmu.

Monika Loskotová, Brand Manager, I.D.C. Praha a.s. – Sedita

Zobrazit víceméně

Kampaň se umístila mezi finalisty globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovation v roce 2018.

Google

Zobrazit více

Udēláme Superstar i z vašeho byznysu!

Zanechte nám zprávu a pojďme se spojit.

Mám zájem

Máte zájem o podobnou kampaň?

Zanechte nám zprávu.