Jedno z nejúspěšnějších uvedení lékárenského produktu na trh

MÖLLER'S, ORKLA FOODS

#1

jednička v kategorii OMEGA 3 šest měsíců po uvedení na trh

1 000 000

milion oslovených spotřebitelů s frekvencí 5+

CHALLENGE

Prosadit na trhu úplně novou značku rybího oleje

Pro pobočku norské společnosti Orkla jsme připravili digitální kampaň pro uvedení nové značky rybího oleje Möller‘s na český a slovenský trh. V Norsku je značka leaderem už 160 let, na našem trhu ale začínali od píky.

Klíčovým úkolem kampaně bylo rozšíření zásahu TV kampaně o digitální kanály a růst povědomí o značce v cílové skupině.

HOW-TO

Pro uvedení značky je ideální kreativa využívající storytelling a komplexní digitální kampaň napříč platformami

Mediální strategii kampaně jsme postavili na storytellingu, jehož úkolem bylo seznámit potenciální spotřebitele s produktem, jeho výhodami a identifikovat uživatele s brandem Möller‘s. Současně jsme pracovali s výjimečností značky a zákazníky jsme nakonec dovedli až k nákupu v lékárenských e-shopech Dr.Max, Benu, Lekarna.cz a Pilulka.cz.

V komplexní kampani jsme pracovali s videospoty v délce 30 a 6 sekund, které jsme adaptovali z TV spotu dodaného klientem pro nejlepší výkon na digitálních platformách YouTube, Facebook, Adform atd. Dále jsme využili displej, sociální sítě a reklamu ve vyhledávání.

Jedno z nejúspěšnějších uvedení lékárenského produktu na trh

IMPACT

Už půl roku po uvedení na trh se olej Möller‘s stal jedním z nejprodávanějších výrobků v kategorii OMEGA 3 v ČR

Kampaň doručila vynikající výsledky nejen v zásahu, ale i v budování povědomí o značce. Námi nasazené měření Brand Lift na YouTube ukázalo 4× efektivnější výsledky naší kampaně než je celosvětový benchmark pro nárůst povědomí o značce (kampaň označena Best in Class). 

Lékárenské řetězce tento start značky označily jako jedno z nejúspěšnějších uvedení produktu na trh. V kampaních Möller‘s díky úspěchu pokračujeme v řadě dalších sezón.

WOW

Celému týmu zapálených online specialistů a velkých profesionálů v MarketUP patří mé velké osobní díky. Společně se nám za necelé dva roky spolupráce podařilo vytvořit plnohodnotnou online komunikaci značek Vitana a Möller‘s a následně je úspěšně rozvíjet. Skvělý partner pro nastartování online komunikace značky. Doporučuji!

Pavlína Barker, Product & Digital Communication Manager, Orkla Foods

Zobrazit víceméně

Udēláme Superstar i z vašeho byznysu!

Zanechte nám zprávu a pojďme se spojit.

Mám zájem

Máte zájem o podobnou kampaň?

Zanechte nám zprávu.