Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP. Digitální agentura pro online kampaň navrhla slogan a vytvořila kompletní kreativu. Hlavním cílem spolupráce je komunikace klíčových benefitů nové služby na trhu. Celá kampaň je postavena na 5 krátkých videích, dále je využito statických a dynamických bannerů či carouselového formátu reklamy na Facebooku. Kampaň potrvá od srpna do listopadu.

Zásilkovna spustila 24. dubna novou službu pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. V červenci byla nová služba komunikovaná na sociálních sítích ve spolupráci s vybranými influencery. Navazující online kampaň, jejíž kreativní část zajistila agentura MarketUP, byla spuštěna začátkem srpna. Od uvedení nové služby na trh dosáhl celkový počet stažení aplikace, stejně jako množství přepravených zásilek, více než 60 000.

Hlavním cílem kampaně je zvyšování povědomí o nové možnosti odesílání zásilek C2C. Sekundárním cílem je pak stažení mobilní aplikace, kterou lze využít jak na posílání balíků, tak na příjem svých zásilek. Obecným cílem je pak samozřejmě i zvyšování povědomí o značce z pohledu uživatele,” přibližuje cíle kampaně Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, která Zásilkovnu vlastní.

„Snažíme se dělat věci jinak. Kampaně musejí odrážet to, jak komunikujeme s našimi zákazníky jako firma. Proto dáváme velký důraz i na kreativu. Na spolupráci s MarketUP oceňujeme profesionální přístup a součinnost při realizaci kampaně. Velmi si také vážíme ochoty a aktivity při zapracování změn a požadavků na návrhy kampaní z naší strany,” komentuje spolupráci s agenturou Šmíd

„Vzhledem ke krátkému času a navrženému mediaplánu jsme navrhli kreativu v jednoduchém grafickém stylu v podobě komiksu. Hlavní hrdina Zásilka je na cestě od odesílatele k adresátovi a cestou potkává balíky, které cestují s konkurencí,” vysvětluje hlavní myšlenku online kampaně Tomáš Cintavý, art director z MarketUP. Příběh je postaven na 5 krátkých sketches, které ztvárňují 2 rozdílné světy (nová služba x obyčejné balíky). Úsměvný kontrast, který vzniká formou dialogu, slouží ke komunikaci benefitů nové služby, doplňuje Cintavý.

Ukázka jedné z 5 kreativ použité v online kampani nové služby Mezi Námi

Kromě kompletní produkce a zvukového nahrávání voiceoverů, zajistila agentura i slogan ke kampani, který zmiňuje samotný název služby a současně je i slovní hříčkou. „Claim ke kampani vymyslelo naše kreativní oddělení, byl to jeden z prvních návrhů, u kterého jsme si hned řekli „ano, to je ono“. Lehce zapamatovatelný, využitelný nejen v rámci kampaňové kreativy, ale případně i v jakékoliv jiné komunikaci,” komentuje vznik sloganu “Psst, Mezi Námi..” Michal Vrtiška, který měl přípravu celého projektu na starosti.  

Mezi další klienty, kterým MarketUP pomáhá s kreativou, patří například obchodní řetězec Billa, kde agentura zajišťuje kompletní kreativní zpracování nového layoutu magazínu Gusto. Dále agentura navrhla i nový přístup k focení produktů, který nově respektuje product placement Billa výrobků. Další vydařená spolupráce proběhla na jaře 2019 pro klienta I. D. C Holding, Sedita, kde agentura společně s francouzskou agenturou Kalank vyvinula AR (augmented reality) hru a zakomponovala ji do spotřebitelské soutěže Horalek od Sedity. 


Kontakt pro média:

Anet Podráská
PR & Marketing Manager
anet.podraska@marketup.cz
602593473

Digitální agentura MarketUP nabízí služby v online marketingu, které zahrnují brandové i výkonové kampaně, influencer marketing, new social media strategy, lead generation nebo contest marketing. Svým klientům tak MarketUP, který vznikl v roce 2010, nabízí komplexní digitální strategii. Agentura pracuje pro klienty nejen v České republice, ale také v celé střední Evropě i ve zbytku světa. MarketUP obhájil status klíčového Google partnera pro rok 2019.