Zvýšit povědomí o značce Manner prostřednictvím internetu při příležitosti výročí 125 let od jejího vzniku. Takový byl požadavek výrobce oblíbených sušenek Manner, se kterým jsme navázali spolupráci. V rekordně krátkém čase jsme připravili multikanálovou online kampaň, která překonala odhadované cíle.

Abychom dosáhli stanovených cílů, mezi které patřilo například zvýšení zásahu TV kampaně prostřednictvím YouTube reklamy nebo zvýšení počtu fanoušků na Facebooku, aplikovali jsme téměř všechny dostupné online taktiky.

Začali jsme úpravou a vytvořením nové kreativy pro display kampaň a Facebook Ads. Založili jsme YouTube kanál a zajistili nahrání spotů a přípravu grafických podkladů. Následovalo sestavení PPC bannerové kampaně, kampaně ve vyhledávačích Seznam a Google a spuštění videokampaní na YouTube a kampaní na Facebooku. 

Sušenky Manner na Facebooku

Reklama na Manner na Facebooku.

Sestavení kampaně proběhlo poslední květnový pátek a o víkendu tak, aby byla zahájena hned v pondělí 1. června. Kampaň běžela v médiích během června a přeplnila všechny odhadované cíle v zásahu cílové skupiny, zapojení uživatelů, návštěv webu a shlédnutí videa. V počtu nově získaných FB fanoušků atakovala nárůst požadovaný klientem.

Sušenky Manner v MarketUP

Společnosti MANNER děkujeme za bohatou nadílku, kterou nás obdarovala. Sušenky a další cukrovinky jsou vážně skvělé!