Reklamní systém Sklik spustil test 7 variant zobrazení inzerátu ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz. Podle čerstvých informací se každý z testů v tuto chvíli zobrazuje cca 2,5 % uživatelům hledajících na Seznam.cz.

K internímu vyhodnocení testu má dojít už za dva týdny. Od 15. srpna by měl tedy postupně tým Skliku vyřazovat méně úspěšné varianty reklam. Úspěšnější podoby budou naopak zobrazovány většímu počtu uživatelů a dále testovány.

Jednu z testovaných variant můžete vidět výše a porovnat ji nejen s přiloženou původní verzí reklamy Skliku ve vyhledávání na Seznam.cz, ale také podobnost v podbarvení nápisu „Reklama“ s aktuální podobou zobrazovaných inzerátů ve výsledcích hledání na Googlu. 

OBR: Původní varianta zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

Ukázka původní varianty zobrazování reklamy ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz

OBR: Ukázka stávající podoby reklam ve vyhledávání na Googlu

Ukázka aktuálního zobrazování reklamy ve vyhledávání na Googlu

Nejedná se přitom o jediné testování českého reklamního PPC systému. Od 8. července 2014 umožňuje Sklik zobrazování tzv. Odkazů v reklamách ve vyhledávání přibližně 10 % uživatelů.