S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Jovana Perović 8. 5. 2018
Marketup
Marketup

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme si všimli, že se v našem okolí vyrojilo až podezřele moc těchto trendy dopravních prostředků. Proč jsou v dnešní době ekola tak populární a jaké má Crussis marketingové cíle? Na otázky zodpověděla marketingová manažerka Martina Hubená.

Jak byste představila příběh vaší firmy? 

Sportovní nadšení, blízkost k cyklistice a chuť zkusit novou podnikatelskou disciplínu, to vše stálo na počátku rozhodnutí pustit se do elektrokol. V roce 2012 jsme vstoupili s první kolekcí elektrokol na český trh. Měli jsme štěstí na kluky, kteří závodili a koly žili. Podařilo se tak slušně nastartovat ideu rozšířit ekola v Čechách. Postupem času jsme se dostali i ke koloběžkám, sice nás to stálo zkušenost s klasickými koly, ale jsme za koloběžky rádi. Je to něco, co zaujme sportovce, kterým kolo úplně nevyhovuje např. kvůli bolestem zad. Navíc je to svěže mladistvé, hravé a hodně lidí, kteří ji vyzkouší, koloběžka mile překvapí. Není divu, nevyrábíme hračky, ale sportovní náčiní.

Proč jsou elektrokola a koloběžky v poslední době tak populární?

Elektrokola navazují na silnou cyklistickou tradici u nás. Snad každý dospělý od malička jezdil na kole, nebo v domácnosti alespoň jedno kolo bylo. Cyklistiky se nyní nemusí vzdát ani člověk, který je zrovna zdravotně indisponovaný. Navíc je tu ohromný vliv ze zahraničí, kde jsou elektrokola už téměř standardem. Vždyť proč se nechat zastavit, když můžete jezdit, i když máte drobnější zdravotní problém, kondička už není, co bývala, nebo prostě jen chcete stačit svému partnerovi či partnerce. Sportovci srdcem prostě hledají způsob a ekolo jim pomáhá zůstat v sedle.

Jaké jsou vaše marketingové cíle pro tento rok?

Daří se nám uvádět v život inovace, na kterých neustále pracujeme a věříme, že je cyklista pocítí a přispějí k jeho maximální spokojenosti s naším ekolem. Nedávno jsme představili horské kolo s karbonovým rámem a horské celoodpružené kolo, ale inovujeme i ostatní modelové řady, například intenzivně pracujeme na bateriích, a to jak po designové stránce (zapuštění baterie do rámu), tak po stránce výkonu. V rukávu máme i další novinky. Moc nás baví posouvat naše produkty. Proto bychom rádi mluvili o inovacích, a zároveň komunikovali design, propracovanost a cenovou dostupnost našich modelů. 

Proč jste si vybrali k spolupráci naši agenturu?

Věříme, že investice do profíků je správná cesta. Správnost této teze jsme si ověřili na vývoji elektrokol a koloběžek.

Jak se vám s MarketUP zatím spolupracuje?

Začínáme, ale máme ze spolupráce dobrý pocit. Potřebujeme dostat informace o našich produktech relevantnímu publiku, nechceme lidi bombardovat sdělením, které je pro ně neužitečné. V tomto nám MarketUP skvěle pomáhá. Hodně si vážíme také bleskové odezvy a proaktivity.

Přečtěte si také rozhovor s Product Managerkou Vitany Pavlínou Barker.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .