Růžová budoucnost digitálních médií: Co přineslo inspirativní setkání se společností Seznam?

Eva Řeháková 22. 11. 2016
Marketup
Marketup

Poslední inspirativní setkání MarketUP roku 2016 jsme uspořádali v pražském coworkingovém centru Impact Hub se společností Seznam. Přihlásilo se 50 zájemců z řad nejvýznamnějších klientů. A rozhodně se měli na co těšit! Setkání, které neslo příznačný název „Růžová budoucnost digitálních médií“, bylo nabité inspirativními přednáškami.

Marketup

Zahájil jej jako tradičně Mirek Král, CEO MarketUP. Tentokrát zavzpomínal na začátky naší agentury, která v prvních 3 letech po svém vzniku v roce 2010 sídlila právě v pražském Impact Hubu.

Po krátkém úvodu následovala prezentace „Ve třech se to lépe táhne“ Davida Začala ze Seznamu. Zaměřil se především na výhody spolupráce nejnavštěvovanějšího českého internetového portálu a vyhledávače Seznam.cz a agentury, která je pro klienty z různých důvodů velmi přínosná.

Marketup

Jako třetí přišla na řadu Šárka Gregorovič, která představila největší portál s letáky a katalogy v Česku Kupi.cz. Posluchače zaujalo složení návštěvníků tohoto serveru. Mnozí si totiž myslí, že jej navštěvují především lidé v důchodovém věku. Návštěvnická základna je však ve skutečnosti mnohem širší.

Marketup

Šárka ukázala návštěvníkům, jaké možnosti cílení Kupi.cz nabízí. Věnovala se však také typům brandingů a jejich CTR a nakonec ukázala výsledky direct mailů, které zasílá Kupi.cz registrovaným uživatelům.

Jako další zaujala posluchače Lucie Kratochvílová ze serveru Proženy.cz. Ta se zaměřila na možnosti propagace formou zajímavých a poutavých PR článků. Zdůraznila, že je velice důležité, aby propagovaný produkt do PR článku skutečně tematicky seděl. Zákazníci dnes nezajímají prosté popisy nabízeného zboží, ale nejlépe reagují na nejrůznější rady, tipy, návody nebo sezónní články.

Marketup

První část inspirativního setkání zakončil Pavol Lukáč ze Seznamu přednáškou na téma rich media. Věnoval se možnostem těchto interaktivních formátů na oblíbených serverech jako je Stream.cz, Novinky.cz nebo Super.cz. Rich media formáty dokáží podle zástupce Seznamu významně zlepšit brand. Jedním z příkladů byl branding pro Linu od Sedity na serveru Novinky.cz.

Marketup

Po coffee breaku, kdy si naši klienti i přednášející vychutnali skvělou kávu i malé občerstvení, se vrátili na svá místa, aby si vyslechli prezentaci o důležitosti mobilních zařízení a možnostech reklamy na nich.

Po ní následovala přednáška od Václava Berana, který se ještě podrobněji věnoval internetové televizi Stream.cz. Vysvětlil možnosti videa a obsahové spolupráce na tomto serveru, kde jsou například některé pořady tvořeny přímo na míru firmám. Mohou v nich prezentovat své produkty nenásilnou formou, což jim přináší skvělé výsledky.

Marketup

Celé setkání uzavřely dvě případové studie. ROPO kampaň (Research On-line, Purchase Off-line) prezentoval Project Manager MarketUP Martin Čáp spolu s konzultantem Skliku Martinem Maškem. Ukázali, že online marketing přivádí zákazníky na kamenné pobočky Sconto Nábytku, a především jak lze tento efekt měřit.

Více si můžete přečíst v naší referenci zde.

Marketup

Poslední prezentoval Petr Fryš úspěšnou případovou studii pro internetový obchod s oblečením Zoot.cz. Na konci oficiálního programu samozřejmě nesmělo chybět kulturní představení, tentokrát se jednalo o vokální kvartet, který se návštěvníkům moc líbil.

Marketup

Večer jsme zakončili příjemným rautem a networkingem u dobrého občerstvení a sklenky vína. Doufáme, že se všem účastníkům inspirativní setkání líbilo a už nyní se těšíme na další akce v roce 2017!

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .