Navázali jsme spolupráci se sítí prodejen nábytku SCONTO Nábytek. K dosažení maximálního prodejního výkonu českého a slovenského e-shopu jsme aplikovali téměř všechny aktuální online taktiky.

Naše společná cesta k vyšším prodejům začala v listopadu 2014, tedy v hlavní sezóně klienta. Vložili jsme do kampaní maximální úsilí, aby došlo k dlouhodobému navýšení obratu, ale náklady zůstaly stejné. A to se povedlo!

Náš dům multikanálové kampaně je nyní postaven na základech konzultací v oblasti UX a SEO eshopu, protože bez nich nemá žádný dům stabilitu. Přízemí jsme vybavili copywritingem, display kampaní, PPC kampaněmi ve vyhledávačích, na Facebooku a správou zbožových srovnávačů.

PPC Sconto

Jako doplňky využíváme dynamický retargeting přes RTB. První patro jsme zařídili správou sociálních sítí. Celý dům je zastřešen strategickými konzultacemi.

Facebook Sconto

Doufáme, že robustní dům multikanálové kampaně přivede do SCONTO Nábytku spoustu spokojených zákazníků.