MarketUP získal dalšího významného mezinárodního klienta – kosmetickou společnost Oriflame. Pilotní třítýdenní online kampaň, která spolupráci zahájila, měla za cíl představit novou řadu Oriflame NovAge, zaměřující se na péči o pleť proti stárnutí.

Kampaň na novou kosmetickou péči potlačující 12 konkrétních známek stárnutí (např. na vrásky, ochabující pleť, rozšířené póry) cílila na tři skupiny žen ve věku od 20 do 30 let, od 30 do 40 let a od 40 do 50 let. Každé z uvedených skupin byla v rámci kampaně představována relevantní produktová řada Oriflame NovAge.

Cílem bylo oslovit jak stávající a potenciální kosmetické konzultantky, tak i spotřebitelskou klientelu.

Využité online kanály

Podle zmiňovaných věkových skupin jsme připravili tři sady bannerů pro obsahovou síť Google a vybraná online média, kde se cílové skupiny pohybují.

Statické bannery v Googlu jsme doplnili také o netradiční Rich Media formáty, konkrétně o interaktivní lightboxy. Ty dávají příležitost oslovit a zaujmout publikum nevšedním způsobem. Na rozdíl od bannerů totiž nevedou uživatele po prokliku přímo na web, ale po prokliku či po najetí myší se uživateli přes většinu obrazovky spustí reklamní videospot. Hned vedle něj má uživatel také možnost si projít fotogalerii, kde jsou představeny jednotlivé produktové řady.

Tento formát jsme otestovali už například v úspěšné předvánoční kampani pro parfumerii SEPHORA v závěru roku 2015.

Součástí multikanálové kampaně byla také placená reklama ve vyhledávání v Googlu i v Seznamu a video kampaň na YouTube. Pro kampaň jsme upravili video od klienta tak, aby byl v prvních pěti vteřinách uživateli zobrazen i produkt. Výsledky video kampaně potvrdily, že video bylo skvěle zpracováno právě pro využití na YouTube. Spot dosáhl nadprůměrné míry zhlédnutí.