Analýzy webů, realizace auditů z hlediska SEO nebo návrh SEO a Inboud marketingu pro weby a e-shopy. To je hlavní náplní práce našeho nového SEO Campaign Specialisty Jiřího Šejnosta.

Jirka vystudoval bakalářský obor Informatika na Provozně ekonomické fakultě ČZU a nyní dokončuje inženýrské studium psaním diplomové práce PPC v praxi.

Online marketingu se věnuje už od doby svých středoškolských studií. Začínal v segmentu auto-moto jako produktový specialista, následně se vypracoval na pozici marketingového manažera. Staral se o rozvoj několika webů, SEO, zavedl dynamický remarketing, XML feedy a vytvářel reklamy ve vyhledávací síti.

Všechny nabyté zkušenosti nyní využívá při práci v MarketUP, kde se zaměřuje mimo jiné na analýzu a optimalizaci zbožových vyhledávačů, správu on-page a off-page SEO faktorů webů a realizaci dalších projektů souvisejících s internetovým marketingem. Je certifikovaným specialistou Google Analytics, vlastní certifikaci Heuréka specialisty a má certifikát na inzerci v nákupech Google Adwords.

Ve volném čase je Jirka vášnivý wakeboarďák, rider na vodních lyžích, cestovatel, zahradník a rád griluje. Po práci si jde většinou zaběhat nebo se projet na in-linech.