V loňském roce jsme rozšířili týmy specialistů i project managerů. A to hned o 5 nových tváří. Kdo jsou naši nováčci?

Markéta Lukášová nastoupila do MarketUP jako project manager před koncem roku 2019. Stará se především o velké výkonnostní klienty např. T-Mobile. Pro maloobchodní síť A3 SPORT řídí kampaně pro český, slovenský a německý trh. Spadá pod ni i skupina Jablotron, pro kterou rozvíjíme komunikaci na 4 trzích.

Markéta má bohaté zkušenosti ze správy digitálních kampaní jak na straně klienta, tak na straně agentury. Podílela na projektech jako např. VNITROBLOCK, Kavárna co hledá jméno nebo Radlická kulturní sportovna. Měla na starosti redakci novin, PR, spolupráci s partnery a celkovou online i offline propagaci všech prostor a projektů. Zkušenosti s PPC sbírá od roku 2014, kdy nastoupila do Seznam.cz. Působila i v digitální agentuře Adexpres a byla u vstupu služby Contagious na český trh.

Pavlína Běhounková se jako project manager stará zejména o brandové klienty. Mezi ně patří třeba obchodní řetězec Billa, České basketbalové federace či developerský projekt Oaks Prague. Pavlína přišla do MarketUP z prostředí sportovního PR. Dříve pracovala jako manažerka komunikace sportovních eventů např. Jizerská 50, Olympijský běh nebo fotbalový turnaj CEE Cup. 

Lucie Havlíková se do týmu MarketUP dostala během léta 2019 jako stážistka díky spolupráci se studentským spolkem ClickIt. V MarketUP nyní působí jako junior PPC specialista, zároveň se ale celou dobu zaškoluje na project managera. Mezi klienty, o které pečuje, patří mj. neziskové organizace jako Člověk v tísni nebo Světlo pro svět. Pro ně realizujeme digitální fundraising a celkovou osvětu jejich charitativní činnosti.

Martin Sattek je dalším junior PPC specialistou, kterého jsme přivítali v loňském roce. K digitálnímu marketingu zběhl z finanční sféry. Několik let totiž pracoval jako bankovní poradce ve Fio bance, dříve zpracovával a vypořádával devizové obchody pro společnost Roklen. Online marketing ho ale zaujal natolik, že absolvoval kurz a hned poté začal nastavovat své první kampaně. Dnes má na starosti klienty jako VŠFS nebo BMW Invelt. 

Evgeny Provotorov je nováčkem, kterého jsme do týmu získali díky junior programu, který proběhl koncem loňského léta. Před nástupem do MarketUP se staral o digitální marketing letecké škole v ČR a USA. Dnes se jako junior PPC specialista stará o výkonnostní a brandové kampaně 9 klientů. Patří mezi ně sportovní řetězec Decathlon, centrum léčby rakoviny Proton Therapy Center nebo společnost PENTA Trading.