Z průzkumu společnosti Mediasearch zpracovaného pro Sdružení pro internetovou reklamu vyplývá, že v 58 % českých domácností, tedy více než v polovině, připadá jeden počítač s připojením na internet na jednoho člověka. Podíl domácností, kde má každý svůj počítač, vzrost oproti loňskému roku o 8 %.

Ve třetině domácností využívají stejný počítač s připojením k internetu dva uživatelé. Pouze ve 12 % se pak o jedno zařízení dělí tři a více členů domácnosti. Podle průzkumu společnosti Mediasearch je důvodem poklesu uživatelů na jeden počítač obecný růst jednočlenných domácností a stále nabývající počet těchto zařízení v rodině. V současné době má zhruba 43 % domácností dva a více počítačů.

Z domova čeští uživatelé nejčastěji přistupují na internet přes prohlížeč Internet Explorer. Ten používá až 40 % respondentů. Druhým neoblíbenějším internetovým prohlížečem je Mozilla Firefox s podílem 34 %. Na třetím místě se pak umístil prohlížeč společnosti Google – Chrome, který používá 17 % dotázaných uživatelů.