Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

MarketUP 29. 11. 2015
Marketup
Marketup

Jak se nám líbilo na Marketing Festivalu 2015 a co nás nejvíce zaujalo? Přinášíme vám krátké shrnutí letošního #mktfestu.

Marketup

První členové týmu MarketUP dorazili na Marketing Festival už ve čtvrtek, kdy probíhaly dopolední i odpolední workshopy. Kromě spousty zajímavých poznatků, které si odnesli, mohli soutěžit o zajímavé ceny. Project Manager a Content Strategist Martin Peška například vyhrál za správně zodpovězenou soutěžní otázku plyšáka od MOZu, který se hned po příjezdu domů stal nejlepším kamarádem jeho malé dcery :-)

Marketup

Hlavní program festivalu, který byl zahájen v pátek, probíhal v krásném prostředí Janáčkovy opery v Brně. Odborné přednášky skvělých světových marketérů stály za to a z každé si mohl člověk něco odnést.

Marketup

„Tři dny nabité teoretickými i praktickými informacemi,“ tak ohodnotil Marketing Festival Project Manager Dušan Smoljak, který se ho letos zúčastnil poprvé. Dušana nejvíce zaujal Oli Garner se svou brilantní prezentací o landinpage. Neméně poučná pro něj byla i přednáška Larryho Kima, který vtipnou formou představil budoucnost PPC, nebo prezentace Phila Nottinghama o videomarketingu.

Marketup

Pohled na pódium z hlediště Jakáčkovy opery v Brně.

Marketup

O účastníky Marketing Festivalu bylo skvěle postaráno po všech stránkách.

Marketup

Po bohatém programu a dnech plných vzdělávání si tým MarketUP užil Brno i jinak. V pátek večer například vyrazil do restaurace Sunset, kde si kromě skvělého jídla vychutnal také výhled na hrad Špilberk a na celou moravskou metropoli.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .