Naše vystoupení na Marketing festivalu se těšilo u publika velkého ohlasu. Zaujalo také redaktorku Marketing Journalu Danielu Bednářovou, která o něm napsala v článku Případové studie na Marketing Festivalu – to nejlepší z nejlepšího.

„Na Facebooku jsou obrázky odhalených ňader tak trochu na černé listině. Když jsou ale prsa hlavním předmětem podnikání vašeho klienta, bez nich to asi moc jednoduše nepůjde,“ uvádí autorka v úvodu textu o naší kampani.

V článku, publikovaném na www.marketingjournal.cz dále popisuje, jaké strategie pomohly MarketUP přilákat velké množství zákazníků v okurkové sezóně plastické chirurgie. Zmiňuje placenou reklamu ve vyhledávačích, reklamu na Facebooku, ale také o různé PR aktivity. Nezapomíná ani na remarketing, který byl zásadní součástí kampaně.

Jsme rádi, že naše kampaň, která zasáhla přes 150 tisíc mužů a žen, utkvěla v povědomí novinářů jako jedna z nejlepších.