O Marketup se začala zajímat média! Kde všude o nás napsali?

Jan Holeček 22. 9. 2015
Marketup
Marketup

Společnost Marketup se během své 5leté existence zařadila mezi přední online marketingové agentury v ČR. Podle společnosti Google v současnosti patří mezi její 3 nejrychleji rostoucí partnerské agentury ve střední a východní Evropě. Tyto úspěchy přirozeně vyvolávají pozornost hned několika známých médií.

Magazíny, jako jsou Marketing & Media, MediaGuru či Mediář nedávno zaznamenaly především vystoupení Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále na pražské konferenci Brand Management, vítězství naší agentury v tendru na digitální podzimní kampaň pro A3 Sport a realizaci online magazínu pro společnost BubbleStar CZ provozující značku Bubbleology. V souvislosti s MarketUP však bylo v médiích slyšet také o vystoupení našich odborníků na Vysoké škole ekonomie a managementu (VŠEM) či o content marketingu očima našeho zkušeného Project Managera a obsahového stratéga Martina Pešky.

Miroslav Král na Brand Managementu

Mediář věnuje velký prostor vystoupení Miroslava Krále na konferenci Brand Management, která se v září konala ve Slovanském domě v Praze. Šéf Marketup zde vedl panelovou diskuzi, ve které spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s našimi klienty, marketingovým ředitelem České basketbalové federace (ČBF) Martinem Drábkem a produktovým manažerem společnosti Hilti Jakubem Chomátem, na téma Jak budovat značku v digitálním prostředí.

„Král z Marketup upozornil na relativně čerstvý nástroj Googlu, výzkum Brand Lift, který pomáhá s vyhodnocením YouTube kampaní a v Česku je dostupný od začátku letošního roku,” píše se v Mediáři. Magazín dále uvádí, že dobře zacílené online kampaně, které jsme pro ČBF realizovali, dokázaly podle Drábka přivést na basketbalové zápasy kolem 4 000 diváků. V neposlední řadě Mediář informuje i o tom, že Česko bylo pilotní zemí, v níž se Hilti rozhodla investovat do digitálního marketingu. Pro online kampaně byly využity YouTube, displejová reklama a optimalizace ve vyhledávačích, přičemž si Hilti jako dodavatele veškerých online marketingových služeb pro Českou republiku a Slovensko vybrala právě MarketUP.

Marketup

Online magazín Mediář informuje o panelové diskuzi Miroslava Krále na konferenci Brand Management se zástupci Googlu, ČBF a Hilti.

Podzimní digitální kampaň pro A3 Sport

„Marketup vyhrála tendr pro A3 Sport,“ zní titulek aktuality v magazínu Marketing & Media. Pro společnost A3 Sport, která patří mezi největší retailery v České republice, jsme navrhli komplexní mix online kanálů včetně sociálních sítí a programatického nákupu médií.

Mediář si všímá i toho, že MarketUP vítězstvím v tendru obhájil svou dosavadní práci, neboť se jedná již o naši 5. kampaň pro A3 Sport. Cílem této podzimní digitální kampaně, která bude probíhat až do konce října, je posílení prodeje vybrané obuvi Adidas a Reebok prostřednictvím e-shopu i nákupem v 65 kamenných prodejnách A3 Sport.

Marketup

Zpráva v týdeníku Marketing & Media o naší podzimní digitální kampani na vybranou obuv Adidas a Reebok.

Online magazín MojeBubbleology

Realizace online magazínu MojeBubbleology.cz pro BubbleStar CZ kromě Mediáře zaregistrovaly i Marketingové noviny a magazín MediaGuru, jenž uvádí: „Obsahovou strategii pro online magazín navrhla agentura MarketUP. Vycházela přitom z letos nově nastavené komunikační strategie značky, jež klade důraz na britský původ, prémiovost, kvalitu a aktivní životní styl.“

Cílem magazínu je posílení povědomí o značce u cílové skupiny 18+, sbírání leadů, motivace pro registraci do věrnostního klubu, propagace akcí na pobočkách a využití čtenářského publika pro další komunikaci v rámci online marketingu.

Marketup

Magazín MediaGuru informuje o startu magazínu MojeBubbleology, jehož content navrhl MarketUP.  

Jak dělat online marketing?

Velký informační portál Tiscali.cz píše o vystoupení specialistů z MarketUP na VŠEM v rámci Měsíce online marketingu. Pro studenty jsme připravili celkem 4 semináře, na kterých se například mohli dozvědět, jak používat Google Analytics a Google Adwords či jak přilákat lidi na svůj web. Zároveň jim byly představeny aktuální reklamní nástroje online marketingu a mnoho dalšího.

Marketup

Tiscali.cz zaujaly přednášky specialistů z Marketup na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze. 

Rozhovor s obsahovým stratégem

Aby toho nebylo málo, Project Manager a obsahový stratég MarketUP Martin Peška byl požádán o rozhovor pro e-magazín Starting Up, který spadá pod známý internetový portál iPodnikatel.cz. V něm se rozpovídal o tom, jak dělat content marketing, který je v současnosti jedním z nejskloňovanějších pojmů online marketingu.

Podle Martina je základem úspěšného content marketingu oslovování publika vhodně zvolenými kanály, jednotná komunikace se zákazníky, individuální přístup ke každému klientovi na základě detailní analýza dat a samozřejmě výběr kvalitní online agentury. Shrnutí tohoto rozhovoru najdete na našem blogu přímo zde.

Marketup

Rozhovor s naším Project Managerem a obsahovým stratégem Martinem Peškou si můžete přečíst v e-magazínu Starting Up.

Foto: Marketing & Media, mediaguru.cz, mediar.cz, tiscali.cz, Starting Up 

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .