Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Eva Řeháková 17. 1. 2016
Marketup
Marketup

Rok 2015 se v MarketUP opravdu vydařil. Vzrostli jsme o 160 % v obratu, o 360 % v mediálních spendech a zařadili se mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Získali jsme přes 50 nových klientů, realizovali více než 100 kampaní pro české i světové značky. A to není zdaleka všechno. Seznamte se s našimi hlavními úspěchy tak, jak šly za sebou!

LEDEN

Hned v lednu jsme uzavřeli partnerství s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro studenty jsme připravili sérii praktických seminářů, na kterých se seznámili s online marketingem, ale také s nástroji Google Adwords nebo Google Analytics.

Marketup

ÚNOR

V únoru se konala největší obchodní konference ve střední Evropě, Retail Summit 2015. Miroslav Král tam vystoupil v panelové diskuzi na téma „Nové typy zákazníků: Digitální guru, Millenials & Co.“ MarketUP navíc realizoval první kampaň pro nového významného klienta, firmu Jablotron.

Marketup

BŘEZEN

Naši kreativci zahájili přípravu na velmi úspěšnou kampaň pro Bageterii Boulevard, která měla za úkol nábor nových franšízantů.

Marketup

DUBEN

Naším klientem se stala společnost Hilti, světový dodavatel technologií pro stavební průmysl. Připravili jsme pilotní kampaň pro ČR v rámci celé Evropy. Dále jsme si poprvé vyzkoušeli kombinaci YouTube a TV kampaně pro německou značku Leifheit, která pokrývá kompletní nabídku úklidových pomůcek. Zrealizovali jsme také první z řady velkých kampaní na boty Adidas a Reebok pro A3 Sport.

KVĚTEN

V květnu jsme pokračovali další velkou kampaní na YouTube, tentokrát pro společnost Hamé, propagující hotová jídla EasyCup. Skvělé výsledky kampaně překvapily i samotný Google, když výrazně překročily jeho globální benchmark z oblasti FMCG. Naším klientem se staly Koupelny Ptáček.

ČERVEN

Na Google CEE Agency Day 2015, kterého se zúčastnilo 300 agentur ze střední a východní Evropy, jsme představili úspěšnou case study Hamé. Google nás navíc označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur Google v CEE. Realizovali jsme první projekt pro Madetu.

Marketup

ČERVENEC

V červenci jsme dosáhli 30% meziročního zvýšení tržeb na e-shopu SCONTO Nábytek během pouhého půl roku.

SRPEN

V srpnu nás potěšila výhra v soutěži Rock The World od Google. Za 1. místo v hlavní kategorii Rock The Sales jsme získali dvoudenní all-inclusive zájezd na AllStars Summit v centrále Google v Silicon Valey pro 350 největších partnerských agentur z celého světa.

Marketup

ZÁŘÍ

Naším klientem se stala společnost Vitana, pro kterou jsme také připravili první velkou digitální kampaň na Gurmánské koření. Moderovali jsme panelovou diskuzi s našimi klienty ČBF a Hilti a s Googlem na významné konferenci Brand Management 2015.

Marketup

ŘÍJEN

V říjnu nás Google přizval do inspirativní panelové diskuze na konferenci Google Accelerate 2015 v Dublinu pro 320 největších partnerů z EMEA. Navíc jsme zahájili přípravu první velké digitální kampaně Sephora v ČR, která doprovázela a rozšiřovala TV kampaň.

Marketup

LISTOPAD

Dlouho očekávané se stalo skutečností a my se zařadili mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Zároveň jsme byli vyhodnoceni jako jedna ze 3 největších agentur v ČR v počtu certifikovaných specialistů Google (40+ certifikací celkem, 14 certifikovaných specialistů).

Marketup

PROSINEC

Rok jsme zakončili dalším vyhraným tenderem pro Vitanu, která nám svěřila svůj digitální marketing na celý rok 2016.

Už se nemůžeme dočkat, co nás čeká v roce 2016!

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .