Facebook opět mění funkci uživatelského hodnocení stránek firem. V následujícím týdnu by měli mít možnost na tato hodnocení reagovat i správci.

Na hodnocení uživatelů na lokálních stránkách firem v podobě hvězdiček a slovního komentáře budou moci správci stránek nově zareagovat. Na minirecenzi od zákazníka bude možné odpovědět v podobě komentáře a nebudou tím pádem tak jednostranné.

S uživatelským hodnocením si Facebook v posledních měsících poměrně hraje, už ho i přesunul. Pravděpodobně si uvědomil riziko pro správce stránek, kterým nebylo umožněno na hodnocení jakkoliv reagovat (lajkovat, komentovat nebo mazat) a s výsledkem změny se budeme moci již brzy seznámit.

Praktická rada od MarketUP

Možnost reagovat na kladné i na ne zrovna pozitivní hodnocení uživatelů vidíme kladně a jedná se ze strany Facebooku o logický krok zlepšení této funkce. Musíme ale současně vyslovit radu pro všechny správce: Nehádejte se se svými zákazníky a nesnažte se jim něco dokázat. Taková reakce na nepříznivé hodnocení může vše ještě zhoršit.

Ilustrační foto, zdroj: sxc.hu