MarketUP získal další dva významné klienty z oblasti potravinářství

Eva Řeháková 19. 9. 2016
Marketup
Marketup

V MarketUP jsme již skutečnými odborníky na oblast potravinářství. Po velkých foodbrandech jako je Hamé, Vitana a Madeta, jsme navázali spolupráci s dalšími dvěma novými klienty. Jedná se o značky Tabasco a Sedita. Pojďme si představit, co všechno pro ně děláme.

Proslulé omáčky Tabasco zářily ve videoreklamách na YouTube

Pro společnost MARESI Foodbroker realizujeme videokampaň na Facebooku a YouTube, v níž propagujeme značku proslulých omáček Tabasco.

Za tímto účelem jsme upravili videa od klienta, aby splnily požadavky na efektivní online videoinzerci. Celá kampaň je postavena celkem na 7 videích. Jedná se o 6 inspirujících receptů a 1 fascinující video o výrobě legendárních omáček.

Příběh výroby legendární červené omáčky Tabasco na YouTube.

Inspirativní video o přípravě Texaského Rodeo Burgeru na kanálu Tabasco.

Kampaň doplňují i remarketingové bannery s lahvičkou Tabasco a claimem “Tabasco Brand. Making Everything better!”. Bannery neodkazují na mikrostránku či korporátní web, nýbrž právě na inspirativní videa na YouTube Tabasco.

Marketup

Remarketingové bannery na YouTube odkazují na inspirativní videa o vaření na YouTube.

Všechna inspirativní videa můžete zhlédnout na youtube kanálu značky Tabasco.

Tradiční arašídové pochutnání: Horalky od Sedity lidé milují!

Pod značkou SEDITA, která patří společnosti I.D.C. Praha, a.s., se skrývají známé oplatky jako Horalky, Lina, Mila a další. MarketUP dostal na starosti kampaň na Horalky od Sedity, které se vyrábějí už od roku 1965 a díky tradiční receptuře si stále drží svou nezaměnitelnou arašídovou chuť.

Kampaň, zaměřená především na ženy, aktivní lidi ve věku od 20 do 40 let a mladé vznikající rodiny, měla za cíl zvýšit frekvenci nákupu Horalek od Sedity a omladit značku Horalky svěží komunikací s vhodným výběrem taktik.

V první fázi kampaně jsme využili velmi efektivní YouTube Masthead, který nám umožnil oslovit široké publikum. Spustili jsme jej 1. září, kdy se nám podařilo dosáhnout 6,8 milionů impresí. Kromě Mastheadu jsme připravili YouTube In-Stream kampaň, doplněnou novým formátem RTB Out-Stream.

Cílovou skupinu jsme oslovili také ve vyhledávačích Google a Seznam a připravili bannerový remarketing v GDN síti. Retargetováni byli lidé, kteří již navštívili web, byli zasaženi brandingem nebo zhlédli video.

Marketup

Bannery pro remarketingovou kampaň na Horalky od Sedity.

Kampaň jsme podpořili také reklamami na Facebooku a správou facebookového profilu Horalky – SEDITA. Tam se nám podařilo díky soutěžím i dalším interaktivním příspěvkům značně vylepšit zapojení fanoušků. Podporou nejúspěšnějších příspěvků jsme navíc výrazně navýšili počet oslovených uživatelů a získali spoustu nových fanoušků stránky.

Celý facebookový profil Horalek od Sedity můžete vidět zde.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .