MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

Eva Řeháková 15. 3. 2016
Marketup
Marketup

Správa firemního Instagramu nebo úspěšná kampaň s významným českým youtuberem. O tom psala v posledních týdnech marketingová média v souvislosti s MarketUP.

Marketing & Media vydal názorový článek o Instagramu

Jak zaujmout na Instagramu a rozjet firemní profil od nuly? Tím se zabývala ve svém komentáři naše copywriterka a Social Media Specialist Eva. Zdůraznila význam #hashtagů, atraktivních vizuálů i neodmyslitelné sociální aktivity, bez které úspěšný profil na Instagramu nevybudujete. Kromě tištěného čísla Marketing & Media se její názorový článek objevil i na hlavní straně internetové verze MAM, kde si ho můžete přečíst.

Marketup

Komentář o Instagramu v Marketing & Media napravo a článek o youtuberovi Pedrovi v MarketingSalesMedia nalevo.

Kampaň s Youtuberem zaujala hlavní marketingové magazíny

Naší kampaně s YouTuberem si všimly hned dva z nejvýznamnějších marketingových časopisů. Prvním z nich byl MarketingSalesMedia, který napsal: „Youtuber Pedro připravil seriál odlehčených vlogů, např. z utkání Národní basketbalové ligy, z tréninku s profesionály či z náborové akce. Náborů se i díky kampani zúčastnilo přes 200 dětí, videa zaznamenala více než 340 tisíc zhlédnutí, desetitisíce „lajků“ a tisíce pozitivních komentářů.“ Článek se opět objevil jak v tištěné, tak v internetové verzi časopisu.

Druhým magazínem, který publikoval informaci o kampani s Pedrem v rubrice Sekaná, byl opět Marketing & Media. „Žádným jiným způsobem by se basketbal k tolika dětem do tabletu nebo mobilu aktivně nedostal,“ komentoval úspěch kampaně v Marketing & Media marketingový manažer basketbalové federace Martin Drábek. 

Marketup

Youtuber Pedro v článku pro Marketing & Media.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .