Managing Partner společnosti market UP Miroslav Král vystoupil na odborné konferenci „Akvizice zákazníků / řízení zákaznické společnosti“.

Akce, kterou pořádalo vydavatelství Economia a.s., proběhla ve čtvrtek 4. října 2012 v Praze. Miroslav Král se ve své přednášce „Efektivní taktiky pro akvizici s využítím online nástrojů“ zaměřil především na oblast internetového marketingu, na který se firma market UP specializuje. Kromě jiného zmínil nejnovější trendy v nákupním chování spotřebitelů a podělil se také o rady pro úspěšný chod firem využívající online nástroje.

Po přednášce představil dvě případové studie z praxe, na kterých ukázal účinné využití online nástrojů. Jednou z nich byla studie věnující se nákupní galerii SIMIRA.CZ, na které ukázal efektivní způsob, jak připravit nízkorozpočtovou kampaň pro start-up. Druhá studie byla zaměřena na služby, které využil dovozce a distibutor stolních hokejů STIGA Jan Veselý. Na tomto příkladu ukázal, jak je možné dosáhnout vyššího výkonu kampaně při nižších investicích.