MarketUP navrhl a realizoval online magazín pro společnost BubbleStar CZ, která provozuje síť prodejen oblíbených čajů bubble tea v České republice a na Slovensku. Po úspěšném projektu FactoryAutomation.cz, založeném na content marketingu, jsme tak připravili další online magazín.

Značka bubble tea aktivně komunikuje se svými fanoušky na Facebooku, Instagramu, Youtube a kvartálně vydává také tištěný B2C časopis Bubbleology!. Nově bude publikovat obsah i na vlastním online magazínu MojeBubbleology.cz.

Mezi hlavní cíle online magazínu patří posílení povědomí o značce u cílové skupiny nad 18 let, sbírání leadů, motivace pro registraci do věrnostního klubu, propagace akcí na pobočkách a využití čtenářského publika pro další komunikaci v rámci online marketingu.

Čtenáři najdou v magazínu především zajímavosti o značce, články o účincích čajů, zdravém životním stylu a soutěže.

Kromě online magazínu jsme připravili pro společnost BubbleStar CZ také soutěž, jejímž cílem bylo zvýšit obrat na prodejně v Českých Budějovicích. Kampaň měla skvělé výsledky, více se můžete dozvědět v referenci na našem webu.