Získání známého výrobce potravin, společnosti Vitana, a jedné z nejširších sítí pneuservisů v Evropě, firmy First Stop. O těchto úspěších psala v souvislosti v MarketUP tři hlavní marketingová média Marketing & Media, MarketingSalesMedia i Mediář.

„Digitální agentura MarketUP vyhrála tendr společnosti Vitana na zajištění online marketingových aktivit v roce 2016,“ uvádí Marketing & Media zprávu o našem vítězství.

Další magazíny zároveň zdůrazňují i to, že Vitana si s MarketUP vyzkoušela spolupráci již v roce 2015, kdy jsme pro ni připravili kampaně na online podporu Gurmánských kořenících směsí a Majonézy.

Nepovšimnut nezůstal ani úspěch v tendru na multikanálovou online pro firmu First Stop, spadající pod největšího výrobce pneumatik na světě, společnost Bridgestone.

MarketingSalesMedia informuje, že kampaň má podpořit přezutí zimních pneumatik na letní. Mediář cituje Miroslava Krále, který komentoval správu sociálních sítí pro First Stop. „Za necelý měsíc jsme zasáhli přes 80 000 lidí. Skvělé virální šíření měl například náš aprílový příspěvek, který představil fiktivní limitovanou kolekci barevných pneumatik. Dohromady zaznamenal 411 reakcí a nečekaný nákupní zájem o produkt, který zatím nebyl vyvinut.“

Barevné pneumatiky

Aprílový příspěvek s barevnými pneumatikami, který zaznamenal skvělé virální šíření.

Foto: mam.ihned.cz, mediar.cz