Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Tomáš Vejsada 13. 7. 2017
Marketup
Marketup

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se sami.

Týdeník Marketing&Media zaujala série Inspirativních setkání, které pořádáme již druhým rokem pro významné klienty. Prezentujeme zde novinky z oblasti online marketingu. Na něm tentokrát vystoupil manažer partnerů společnosti Facebook pro střední a východní Evropu Pavel Tekel. Mluvilo se hlavně o malém přínosu lajků a o tom, jak pracovat s videem. 

Článek Miroslava Krále se věnoval problematice sociálních sítí, kdy se firmy většinou zaměřují na sbírání interakcí, což není vhodná strategie pro budování značky a podporu prodeje. Ve své druhé části se zaměřil na budoucnost sociálních sítí. Tu vidí zejména ve videích, které je ovšem třeba dobře udělat. Celý článek o Inspirativním setkání si můžete přečíst tady.

„Aby bylo vaše video úspěšné, musí zaujmout na první pohled. Klíčové jsou první tři vteřiny záznamu, protože ty rozhodnou, zda uživatelé video zhlédnou celé. Videospoty by proto měly být srozumitelné i bez zvuku a logo firmy by mělo být vidět už od začátku,“ píše se v Marketing&Media.

V loňském roce jsme uspořádali hned tři Inspirativní setkání a to ve spolupráci s Googlem, Seznamem a společností Adform. Letos jsme v dubnu navázali, a to hned ve spolupráci se společností Facebook. Dále máme v plánu další oblasti, jako jsou data, analytika, mobilní weby, ale i kreativa. 

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .