Posílili jsme klientský servis a strategii o zkušené manažery

Marketup 9. 5. 2023
Marketup
Marketup

Máme radost, že můžeme představit nové posily do klientského týmu, který se nedávno rozšířil o pozice Client Leadership. Do nich nastoupily na začátku tohoto roku Xuan Mai Phamová z agentury Omnicom Media Group a Martin Špaček, který přešel z Triadu. Do řízení klientských týmů se interně v rámci agentury posunul Tomáš Krebs. Struktura klientských týmů Marketupu tak nyní ještě více reflektuje zaměření na excelentní klientský servis s integrovaným řešením, strategií značky a jasným vlivem na obchodní výsledky klienta.

Klientský tým Marketupu má za sebou další posílení – tým projektových manažerů se rozšířil o Account Managery / stratégy. Celé klientské oddělení, které vede od ledna Michal Ťoupalík, propojuje oblasti výzkumu, kreativy, mediální komunikace a dat do jedné integrované služby.

Michal Ťoupalík, Head of Client Leadership, ke změnám říká: „V Marketupu je spokojenost našich klientů tím nejdůležitějším aspektem. Proto zavádíme integrovaný přístup poskytování marketingových služeb, který se realizuje prostřednictvím Client Leadership oddělení. Mai přináší klientům svým přístupem a zkušenostmi ty nejmodernější poznatky z oblasti strategie značek a výzkumu. Martin s Tomášem zase posouvají možnosti integrovaných řešení primárně z pohledu kreativy a byznysu. A to nejen v online prostředí, ale napříč všemi mediatypy.“ 

Xuan Mai Phamová se v marketingu a médiích pohybuje přes čtyři roky a její hlavní náplní práce je přinášet strategická řešení na těžké otázky. Má zkušenosti zejména se segmentem retail (Kaufland, Sportisimo), food (McDonald’s), finance (Portu, Simplea) nebo e-commerce (Aukro). Klientům nejvíce pomůže se zákaznickým výzkumem, insighty a celkovou 360° mediální strategií napříč TV, OOH, online či rádiem.

Marketup

Martin Špaček pracuje v marketingu sedm let, z toho přes tři roky v agentuře a čtyři roky na straně klienta. Vedl týmy o desítkách lidí a zajišťoval ATL i BTL komunikaci pro Česko, Slovensko a Maďarsko. 

Naplňuje ho vést projekty k efektivitě a vysoké návratnosti. Marketing vidí jako prostředek k dosažení byznysových cílů. Baví ho proto spojovat roli client service a strategie, aby byl Marketup klientům skutečným partnerem v naplnění všech příležitostí. 

Marketup

Tomáš Krebs má bohaté zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu. Podílí se na tvorbě digitálních strategií velkých klientů v B2B a B2C. Řadu let působil v oblastech retailu či telco, například v rámci O2. 

V Marketupu je zodpovědný za obchodní a digitální strategii klientů T-Mobile, XXXLutz, Komerční banka a AXA. 

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .