V druhé polovině loňského roku jsme se intenzivně věnovali implementaci nového reportingového nástroje TRACK. Ten bude našim klientům sloužit ke sledování výsledků digitálních kampaní. Přístup do systému bude umožněn prostřednictvím internetové aplikace.

Systém TRACK je postaven na aplikaci Keboola, která zajišťuje sběr dat z jednotlivých kampaňových systémů (Google Adwords, Sklik, Facebook, Adform, Doubleclick ad.) a webové analytiky Google Analytics do jednoho datového úložiště a jejich přípravu pro další zpracování. Data následně prostřednictvím Microsoft technologie PowerBI zobrazíme v přehledných grafech v klientském dashboardu.

Technologie umožňuje klientům využít i různé filtry pro sledování jednotlivých metrik či souhrných výsledků pro vybrané období. Lze také samostatně sledovat výkony jednotlivých digitálních kanálů u multikanálových kampaní. V systému budou data aktualizována 2x denně a v případě potřeby je možné tuto frekvenci zvýšit.

Prezentované metriky a grafiku reportingu bude možné upravit v průběhu spolupráce individuálně podle potřeb klienta.

Track - reporting

Kromě reportingu pro klienty bude systém TRACK sloužit i pro projektové manažery a specialisty MarketUPu. Prostřednictvím speciální reportovací konzole s dashboardem podrobných ukazatelů tak získají skvělý nástroj pro řízení kampaní. Tato část bude umožňovat agregovaný pohled na velké množství metrik u jednotlivých kampaní, což zajistí vyšší úroveň kontroly a rychlejší identifikaci příležitostí pro optimalizaci kampaní či případných odchylek od předpokládaných hodnot. Systém nahradí stávající řešení, které nebylo plně automatizované a vyžadovalo více času pro správu. Specialisté a projektoví manažeři tak budou moci věnovat více času analýzám a taktickým a strategickým rozhodnutím vedoucím ke zvýšení výkonu kampaní.

Systém TRACK budeme postupně rozšiřovat o další prvky a reporting nových taktik digitálního marketingu.

TRACK bude postupně aktivován pro klienty MarketUP od začátku února 2017.