Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezentačních a dalších akcí jako např. Chance 3×3 Tour nebo All Star Game.

„Poslání České basketbalové federace je především popularizovat basketbal, rozvíjet členskou základnu a všestranně pečovat o náš sport. Jsem moc rád, že jsme se již před lety spojili s agenturou MarketUP. Díky této spolupráci dosahuje český basketbal skvělých výsledků nejen na hřišti, ale také v onlinu,” komentuje několikaletou spolupráci marketingový manažer ČBF Martin Drábek.

Pro klienta pravidelně spravujeme několik kampaní za rok. V roce 2017 jsme například zajistili online komunikaci reprezentačního turnaje FIBA EuroBasket Women (ME). Tenkrát pro nás mistrovství bohužel skončilo dříve, než si všichni přáli. Letos jsme si to ale vynahradili díky MS Mužů.

Připravili jsme digitální kampaně s cílem zvyšovat povědomí o účasti českého národního týmu na MS v Číně. Především v dalších fázích turnaje jsme museli pružně reagovat na rozlosování a timing jednotlivých utkání, aby tomu odpovídala jak kreativní, tak kampaňová část. Pro oslovení cílové skupiny jsme využili reklamu v obsahové i vyhledávací síti Seznam a Google a na sociálních sítích.

Ukázka digitálních kampaní v rámci MS Mužů na letošním  FIBA Basketball World Cup  

Ukázka digitálních kampaní v rámci MS Mužů na letošním FIBA Basketball World Cup. 


Gratulujeme českým basketbalistům k obrovskému úspěchu na FIBA Basketball World Cup. Byl to skvělý turnaj! Celkové šesté místo, to je výsledek, na který jsou dnes Češi hrdí. A my jsme rádi, že jsme toho mohli být součástí. Pěsti jsme drželi u přenosů v kanceláři a někteří z nás fandili i naživo.

Káťa s Pepou fandili v rámci přípravy na MS v Praze. Tomáš Satoranský opět nezklamal, přátelák dopadl 80:60 pro Česko.

Fandili jsme v rámci přípravy na MS. Tomáš Satoranský nezklamal, přátelák dopadl 80:60 pro Česko.

Jsme přesvědčeni, že každá spolupráce, ať se jedná o menší kampaň nebo vytvoření kompletní digitální strategie, vyžaduje individuální přístup. Naše práce není věc na jednu sezónu, jednáme proto eticky a podle zásad fair-play. O to víc si vážíme loajálních klientů, mezi které ČBF patří. 

Českým basketbalistům držíme dál pěsti a věříme v kvalifikaci na olympiádu v Tokiu, což by byl další historický milník pro český basketbal.