Sociální síť Facebook celosvětově spouští nový způsob, pomocí kterého mohou správci stránek získávat nové fanoušky. S funkcí Promoted page likes měli až doposud zkušenost pouze správci ve Spojených státech. Hlavním cílem této novinky je zjednodušit správcům stránek přístup k vytváření reklam.

Funkci Promoted page likes najdete ve správcovském rozhraní v levém horním rohu na místě, kde se až do nedávna nacházelo rozhraní se seznamem nových fanoušků.  Na tomto místě se vám pak bude zobrazovat i přehledná statistika. 

Pomocí tohoto typu můžete vytvořit tři druhy reklamy. Standardní reklamu, která se objeví v postranním panelu, dále sponzorovaný příběh, který se objeví na desktopu i na mobilních zařízeních v uživatelském feedu a nakonec standardní reklamu pro získání nových fanoušků, kterou nabídnete opět ve feedu jednotlivým uživatelům na mobilních i desktopových zařízeních. Samotná reklama obsahuje  jméno stránky, profilovou fotografii a tlačítko umožňující stát se fanouškem stránky.

Facebook Promoted Page Likes

Facebook poskytuje i přibližný odhad, kolik nových likes můžete při vynaloženém rozpočtu získat. 

Ačkoliv nejde o zvlášť vyspělý a přesně cílený druh reklamy, zkušenější správci stránek používají mnohem sofistikovanější způsoby pro získávání nových fanoušků, pro začínající správce nebo malé firmy může jít díky své jednoduchosti o velmi užitečný nástroj.

Více informací o novém druhu reklamy na sociální síti Facebook najdete ZDE. Na tomto místě si rovněž můžete zkontrolovat, zda máte již na své stránce funkci Promoted page likes zpřístupněnou.