Nicola Vavírková - edit
15. 2. 2022
Přečíst článek
Z prestižní Effie si odnášíme bronz! Díky kampani pro Pribináček Sportík
27. 11. 2022
![Marketup](https://images.ctfassets.net/n4hdgdv137sv/3GU9sEA8vY8GxX1ZppfWNy/45bcecc80447e160324c4b9a52d1a38a/IMG_5519.png?w=1920&h=1149&fm=webp&q=75)
![Marketup](/_ipx/f_webp,q_70,s_2560x2361/img/blog/bg-blog--3840.jpg)
Zdravá radost, která je schválená nejen mámou, ale i porotou Effie. Z prestižní marketingové soutěže jsme si s radostí odnesli sošku za třetí místo v nabité kategorii Aktivační marketing!
Nový produkt, dvě rozdílné cílové skupiny, vysoká konkurence. S tím vším se musel při vstupu na trh popasovat jogurtový nápoj Pribináček Sportík Bifido, jehož aktivační kampaň jsme spouštěli na podzim roku 2021. A že se nám to povedlo víc než dobře, dokazuje bronzové umístění v marketingové soutěži Effie 2022!
„Kampaň pro Pribináček Sportík měla skvělé výsledky nejen marketingové, ale i obchodní,“ říká Miroslav Král, CEO Marketupu. „Už od začátku jsme jí hodně věřili, protože kreativa se našemu kreativnímu týmu velmi povedla a ta vždy hraje hlavní roli v úspěchu kampaně. Velmi dobře zafungovala i aktivační kampaň, kterou připravil náš social a mediální tým.“
Výsledek se dostavil nejen v nominacích ve všech třech kategoriích, kam jsme společně s klientem Savencia Fromage & Dairy Czech Republic kampaň přihlásili, ale i v podobě bronzové Effie v kategorii Aktivační marketing. „Všichni máme velkou radost, že naše první přihláška do globální marketingové soutěže Effie skončila úspěchem. Už teď víme o dalších kampaních, se kterými budeme soutěžit v příštím roce!“ dodává Král.
Děkujeme klientovi za úspěšnou spolupráci a těšíme se na další výzvy!
![Marketup](https://images.ctfassets.net/n4hdgdv137sv/56uLmwjJhDUqmo8X1z6aOT/6c31e0b47b908b98250e92795ec02645/2_kopie.jpg?w=970)