S obchodním řetězcem spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro Billu začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru přidali k social media kompletní digitální komunikaci řetězce. Letos spolupráci rozšiřujeme o další pomyslný krůček a to o foodový magazín Gusto.

Magazín Gusto vychází čtyřikrát ročně už od roku 2012, pro členy Billa Bonus clubu je zdarma. Gusto spadá do kategorie stále oblíbenějších magazínů o vaření vydávaných retailovými řetězci. Každé číslo nabízí milovníkům jídla a pití sezónní recepty, informace o lokálních produktech nebo představení novinek, které je možné v Billa zakoupit. 

Zadání klienta bylo jasné – lokalizovat obsah magazínu Gusto tak, aby reflektoval zapojení českých tradic a specifik českých regionů. Vzhledem k tomu, že se pohybujeme převážně jen v online prostředí, tendr na offline magazín pro nás byl zajímavou výzvou.

Magazín Gusto v novém kabátu

Výběrové řízení trvalo měsíc a za MarketUP se na něm podílel pětičlenný tým, který vedl Art Director Tomáš Cintavý. A protože “onlajn” k nám prostě patří, nemohli jsme si pomoc a přemýšleli jsme, jak sjednotit online a offline komunikaci napříč platformami. 

Navrhli jsme layout, který magazínu dodal další rozměr. Magazín Gusto jsme ve finále pozdvihli nejen po vizuální stránce koncepce layoutu ale navrhli jsme i nový přístup k focení produktů, kde je vkusně zakomponovaný product placement. Třešničkou na dortu je pak návrh, díky kterému se povedlo magazín udělat i částečně interaktivní. 

MarketUP připravuje podzimní číslo magazínu Gusto

Jsme moc rádi, že náš návrh konceptu magazínu se stal tím vítězným a my máme možnost spolupráci posunout zase o kus dál. Aktuálně pracujeme na podzimním čísle magazínu Gusto, kde budou výše zmíněné novinky zahrnuty. “Všechny agentury v tendru prezentovaly dobré nápady a kvalitní týmy, ale u MarketUP  jsme viděli nejpropracovanější návrh, jak přistoupit k časopisu tak, abychom mohli dřív nebo později plánovat a vytvářet kvalitní obsah pro několik kanálů najednou a jako celek to dávalo smysl,říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billy.

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat. A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.