Zajišťujeme digitální komunikaci značky Sephora i podporu nového e-shopu

Michal Vrtiška 11. 8. 2016
Marketup
Marketup

Parfumerie Sephora hledala nejlepšího kandidáta, který zajistí výborný výkon nového e-shopu a zastřeší celkovou digitální komunikaci značky v České republice a později i na Slovensku. Díky vítězství v tenderu můžeme navázat na úspěšnou spolupráci se značkou Sephora.

S parfumerií Sephora spolupracujeme již od jara 2014. Vždy se ale jednalo o samostatné digitální kampaně na podporu různých kosmetických značek, nebo pro speciální příležitosti, jako byly Týden vůní a vánoční kampaň.

Tentokrát však hledala Sephora dlouhodobého partnera pro kompletní online komunikaci značky a budování návštěvnosti připravovaného e-shopu. Od března do června tohoto roku předkládaly digitální a kreativní agentury oslovené společností Sephora své návrhy ve dvoukolovém výběrovém řízení. V konkurenci předních digitálních agentur se nám podařilo představit nejlépe propracovanou komunikační strategii, s parfumerií Sephora jsme se proto dohodli na pokračování a rozšíření spolupráce.

NAKUPUJTE KRÁSU ONLINE

Síť parfumerií Sephora provozuje e-shopy již v celé řadě zemí kde působí. V České republice najdete parfumerie hned v 7 velkých městech, v Praze má Sephora dokonce 13 poboček. Nyní si zákazníci mohou nakoupit  produkty přímo online. Sephora tak je svým zákazníkům ještě dostupnější. A kromě toho snadno provedete nákup nejen na počítači, ale i na telefonu či tabletu díky mobilní verzi internetového obchodu.

SHOP, PLAY & SHARE

E-shop nabízí něco nového a hravějšího, než jsme na českém trhu zvyklí – spojuje online nákup se zábavou, zážitkem a hrou.  Jeho oficiální spuštění proběhlo ve středu 27. července 2016 a hned v prvních dnech zaznamenal web www.sephora.cz rapidní nárůst návštěvnosti, která stoupla z 2 000 na 15 000 návštěv!

INTERAKTIVNÍ „THE BEAUTY BOARD“

Společně s internetovým obchodem Sephora je spuštěna pro české uživatele i inspirativní sekce The Beauty Board, která buduje silnou komunitu krásy po celém světě.

Uživatelé zde jednoduše nahrají fotografii a označí produkt, který použili. Fotografie jsou navzájem propojené s produkty a návštěvníci je mohou podle libosti hodnotit, což působí jako přirozený stimul k nákupu a také jako autentická recenze.

DIGITÁLNÍ KOMUNIKAČNÍ KAMPAŇ

Naše dlouhodobá digitální kampaň je zaměřena na  propagaci nového e-shopu, podporu návštěvnosti na prodejnách a posílení povědomí o parfumerii Sephora. Cílem je rozšířit povědomí o nabídce a službách Sephora mezi stávající a nové zákazníky v Česku.

Komunikační strategie zahrnuje rozsáhlé kampaně ve vyhledávačích, displejové kampaně v obsahových sítích Seznam a Google, pokročilý retargeting včetně dynamického obsahu, video kampaně na YouTube, kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram a další formy digitální reklamy. Zajišťujeme rovněž digitální produkci, ve které vycházíme z globálního konceptu kreativy využívaným společností Sephora po celém světě.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče