

Od května využíváme platformu Adform, jeden z nejmodernějších nástrojů pro online reklamu. V jednom prostředí umožňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a jejich reporting. Přesným cílením na uživatele internetu podle jeho zájmů zvyšuje výkonnost a návratnost marketingových investic o desítky až stovky procent.
Pro spolupráci se společností Adform jsme se rozhodli za účelem zvýšení účinnosti marketingových a prodejních kampaní našich klientů. Platformu této dánské společnosti s mezinárodní působností využívají v České republice např. Vodafone, Slevomat a velké mediání agentury. Klienti dosahují aplikací nástrojů Adform zvýšení konverze kampaní až o 400 %.
Platforma Adform usnadňuje plánování a nákup médií, optimalizaci kampaní a rozsáhlý reporting.
Mezi její hlavní výhody patří:
přesné cílení podle chování potenciálních zákazníků internetu a jejich zájmů až na úroveň konkrétního uživatele
pokročilá optimalizace kampaní v reálném čase (na % konverze, výši objednávky, náklady na konverzi apod.)
realizace kampaní pro různá zařízení – PC, tablety, smartphony
úspora nákladů na média
Adform využívá tyto technlogie:
RTB (Real -Time Bidding) – automatizovaný nákup zobrazení reklamy konkrétním uživatelům v médiích, kde se pohybují, a to včetně prémiových portálů. Cenu si stanovuje inzerent dle hodnoty konkrétního uživatele.
Dynamic Creative Optimisation – zobrazování relevantního obsahu reklamy dle chování uživatele – např. podle toho, co si prohlédl na webu inzerenta, na co klikl, co si zakoupil
Rich media – dostupnost desítek různých formátů grafické reklamy včetně videa
S kompletním představením systému Adform se můžete seznámit zde. Stručné shrnutí výhod této platformy můžete shlédnout na videu níže.
Why is display advertising such a drag? from adform on Vimeo.
Vyzkoušejte s námi Adform a budete překvapeni výkonem vašich marketingových a prodejních kampaní!