Testujeme společně s Adformem a AXA nástroj ID Fusion

Michal Vrtiška 20. 6. 2022
Marketup
Marketup

Začátek letošního roku přinesl nepopulární změnu v udílení souhlasu ke sbírání dat prostřednictvím cookies. Citelný propad dat pociťuje zřejmě každý webový analytik. Situace ale není neřešitelná. Marketup testuje nový nástroj ID Fusion od Adformu, který může pomoci v efektivitě cílení i bez ušlých dat.

Naši specialisté v Marketupu intenzivně řeší, jak pracovat s cookieless future, aniž by to mělo negativní dopad na kampaně klientů. Rozhodli jsme se proto otestovat možné řešení, jak efektivně cílit na uživatele bez nutnosti využívání cookies třetích stran. Jedním z nich je ID Fusion od Adformu. 

Ten místo 3rd party cookies využívá tzv. first-party cookies, které prohlížeče blokovat nemůžou, protože na nich často závisí funkčnost webu. Důsledkem tohoto řešení je zasažení uživatelů i v prohlížečích, které cookies třetích stran defaultně blokují (např. Safari nebo Firefox). 

Testujeme na reálných klientských kampaních

Na kampaních pro AXA ASSISTANCE CZ jsme nastavili cookieless retargeting. Tato kampaň je dokonce jednou ze dvou prvních reálně běžících kampaní na světě, které využívají ID Fusion. „Otestování nástroje ID Fusion s klientskými daty je dalším krokem k budoucnosti bez cookies třetích stran a závislosti na webových prohlížečích. Jsme rádi, že můžeme nástroj testovat právě s agenturou Marketup a klientem AXA ASSISTANCE CZ,“ říká Terezie Říhová, Platform Solutions Consultant společnosti Adform.

Kromě toho specialisté z oddělení Performance & Branding testují Fusion ID i na brandových kampaních pro XXXLutz, kde ho naopak využívá pro účely prospectingu. Cílí na uživatele, kteří používají výše zmíněné prohlížeče Safari a Firefox, a porovnává je s běžným cílením na Google Chrome.

„Děkujeme oběma klientům za možnost testování a Adformu za detailní podporu při implementaci. Těšíme se, až budeme moct sdílet první výsledky,“ říkají Lukáš Knap (Campaing Specialist) a Kateřina Neugebauerová (Campaing Specialist), kteří kampaně spravují.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče