Realizujeme digitální kampaň pro Koupelny Ptáček v Čechách i na Slovensku!

Jan Holeček 12. 10. 2015
Marketup
Marketup

Společnost Koupelny Ptáček je největším odborným velkoobchodem v České republice v oblasti topení – plyn – voda – inženýrské sítě – sanita. Síť jejích kamenných prodejen tvoří 44 koupelnových studií v Čechách a dalších 8 na Slovensku. Cílem kampaně je zvýšení návštěvnosti webových stránek i zmiňovaných koupelnových studií.

Digitální kampaň, kterou pro společnost Koupelny Ptáček zajišťujeme, byla zahájena letos v létě PPC kampaní ve vyhledávání Google a zacílena na koncové zákazníky B2C. Tato kampaň byla následně strategicky rozšířena o další online kanály – bannerovou kampaň v obsahové síti Google včetně remarketingu, videokampaň na YouTube doplňující TV kampaň a PPC kampaně na Facebooku.

Komunikace přes Facebook

Se zmiňovanými kampaněmi byla zároveň zahájena intenzivní komunikace se zákazníky prostřednictvím firemní stránky společnosti Koupelny Ptáček na Facebooku. Ta pod kompletní správou MarketUP vykazuje vysokou míru oslovených uživatelů, interakcí i velký přiliv nových fanoušků.  

„Společnost Koupelny Ptáček v minulosti realizovala online komunikaci jen v omezené míře. Proto ve spolupráci s českou pobočkou Google pomáháme klientovi vybudovat digitální strategii a otevírat tak další cesty k potencionálním zákazníkům včetně podrobné analytiky a intenzivní komunikace,“  říká Project Manager MarketUP Michal Vrtiška.

Marketup

Příspěvek s textem „Hledáte dokonalý prostor pro relax?” se stal na na Facebooku Koupelny Ptáček jedním z nejoblíbenějších. 

Velká podzimní kampaň

V současné době probíhá masivní digitální kampaň anoncující velkou podzimní akci s názvem Podzimní sleva 25 %. V rámci této kampaně jsou využívány všechny online marketingové kanály uvedené výše, které jsou přesně soustředěny na relevantní cílové skupiny.

Marketup

Pro akci Podzimní sleva 25 % je využito hned několik online marketingových kanálů najednou.

Digitální kampaň na Slovensku

Souběžně s kampaní v České republice pro Koupelny Ptáček realizujeme také online kampaň na Slovensku, která se skládá z PPC kampaně ve vyhledávání a bannerové kampaně v obsahové síti.

Na všech kampaních spolupracují Project Manager Michal Vrtiškaspecialista na online výkonnostní kampaně Tomáš Hurt a Copywriter & PR Online Specialist Jan Holeček pod vedením Managing Partnera MarketUP Tomáše Ševčíka. V rámci reklamních kampaní MarketUP úzce spolupracuje také se specialisty Googlu a Facebooku.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .