Pro klienta XXXLutz jsme vytvořili jeho historicky první lokální TV spot

Radim Petlach 18. 7. 2023
Marketup
Marketup

Obchodní domy s nábytkem a bytovými doplňky XXXLutz tradičně využívají globální TV spoty s ikonickou velkou červenou židlí a rodinou Putz. Nyní přichází vůbec poprvé s lokálně navrženým a produkovaným spotem. Vítěz soutěže MasterChef Česko 2020 Roman Staša v něm přijímá výzvu vařit v několika kuchyních současně. XXXLutz tak chce poukázat jak na šíři portfolia, tak na nově otevřené největší kuchyňské studio v Česku v OC Galerie Butovice v Praze. My jsme pro klienta připravili kreativní koncept, videoprodukci i event ke slavnostnímu otevření.

Rakouský řetězec XXXLutz úspěšně zvládl produkci lokálního TV spotu. V Marketupu jsme přišli s nápadem zapojení lokálně známé osobnosti, a to vítěze soutěže MasterChef Česko. Roman Staša se stává tuzemskou tváří kuchyní XXXLutz minimálně na nejbližší rok. 

Před natáčením se ve spolupráci s výzkumnou agenturou Behavio uskutečnil průzkum trhu, v rámci něhož byl testován lokální i zahraniční koncept. Právě lokální varianta rezonovala mezi cílovou skupinou nejvíce. „Usoudili jsme, že hlavní myšlenka spotu musí být ukázat šíři portfolia XXXLutz ve spojení s lokálně známou tváří. A to vše při dodržení brand prvků značky,“ vysvětluje Jakub Kalmár, náš projektový manažer a stratég.

Hned první zveřejněný spot se pevně drží filozofie značky a odkazuje na otevření XXXL kuchyňského studia XXXLutz v OC Galerie Butovice, které proběhne 21. července 2023. Zákazníci zde na ploše o velikosti 2/3 fotbalového hřiště najdou přes 120 kuchyní a 5 inspirativních vzorových bytů.

„Dlouhodobou spolupráci s XXXLutz stavíme především na důvěře a perfektní spolupráci založené na výsledcích. I díky tomu došlo ke schválení kreativní koncepce ze strany rakouského vedení XXXLutz hned na první pokus. Samotná produkční koordinace byla sice časově náročná, ale bez komplikací,“ dodává Jakub Kalmár.

Nový TV spot uvidíte od 10. července 2023 na televizních kanálech skupiny Prima i dalších stanicích zastupovaných Media Clubem včetně v online prostředí. Pro klienta XXXLutz v agentuře Marketup zajišťujeme výkonnostní i brandovou online komunikaci dlouhodobě už od roku 2020.

„Naším cílem bylo propojit v reklamních spotech brand XXXLutz, potřebu zákazníka a pozitivní emoci tak, abychom ještě více podpořili kvalitní zážitek z nakupování v našich XXXL obchodních domech. Vytvořit lokální TV spot byla pro nás obrovská výzva, která se díky Marketupu a zlínské společnosti IS Produkce naplnila. Věříme, že odměnou pro nás bude spokojený zákazník,“ říká Blanka Smolíková, marketingová ředitelka XXXLutz.

Natáčení TV spotu vyžadovalo perfektní přípravu a koordinaci. Společnými silami agentury, produkce i marketingového týmu XXXLutz se vše zvládlo během jedné noci, aby nebyl narušen běžný provoz obchodního domu. Ačkoliv byl celý proces postprodukce ještě před námi, už po padnutí poslední klapky jsme byli přesvědčeni o kvalitním výsledku a splnění cíle, pro který jsme dílo společně tvořili,“ dodává Blanka Smolíková.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .