Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

Eva Řeháková 28. 11. 2016
Marketup
Marketup

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing. Uspořádali jsme tři praktické workshopy, které účastníkům pomohly připravit se na dráhu online marketérů.

Studijní program Digisemestr vzniknul pod taktovkou pořadatelů Marketing Festivalu. Ti připravili program pro 12 výukových dní věnovaných přednáškám o online marketingu. Zároveň oslovili odborníky z nejlepších digitálních agentur a firem a připravili s nimi workshopy nabité praktickými informacemi.

Specialisté MarketUP vedli interaktivní workshopy na témata Adform, YouTube a Google nákupy. Účastníkům na případových studiích ukázali, jak fungují tyto platformy v praxi, jaké jsou možnosti nastavení reklam a jak nejlépe využít jejich potenciál pro klienty.

Marketup

V každé skupině bylo zhruba 10 účastníků, kteří se do workshopu aktivně zapojili. Například v přednášce na téma YouTube si studenti mohli vzájemně v průběhu porovnat své znalosti a vyhrát powerbanku MarketUP.

Moc nás potěšily pozitivní reakce účastníků. „Moc se mi líbila celková atmosféra workshopu, zázemí agentury i přátelský přístup lektorů. Celý den jsem si moc užila a rozhodně bych vyzdvihla rozvržení celého dne – tj. že jsme probrali jak teoretickou část (např. formáty reklam), tak i praktickou část (např. založení a nastavení YT kanálu). Bylo fajn, že jste nám mohli nastavení ukázat i na konkrétních datech a kampaních. Myslím, že nemám nic, co bych vytkla, byli jste skvělí! :-) Moc díky! P.S.: Máte snovou kancelář s božím výhledem :-)“

I nám se přednášky moc líbily a do podobných vzdělávacích akcí se rádi zapojíme i v budoucnu.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .