O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

Jovana Perović 14. 5. 2018
Marketup
Marketup

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jsem Karin, Romana a Petra na pár otázek, které přiblíží jejích působení u nás.

Jak dlouho jste v MarketUP a co tu máte na starosti?

Karin: Pracuji tu měsíc a půl. V podstatě dělám veškerou administrativu a starám se o to, abychom to tu měli pěkné :)

Roman: Nastoupil jsem v březnu a s lidmi z MarketUP jsem jel rovnou na teambuilding, kde jsem mimo jiné poprvé stál běžkách. Věnuji se tady PPC kampaním v Google AdWords, Sklik, na Facebooku atd.

Petr: V MarketUP působím od zimy na pozici projektového manažera.

Kde jste působili předtím a co vám to dalo?  

Karin: Do MarketUP jsem přešla z L ́Oréalu, kde jsem se toho spoustu naučila. Byla to moje první práce na plný úvazek, tudíž jsem začala vnímat, jaké to je být dospělý jedinec, který se občas musí vyrovnat s velkým tlakem. Poznala jsem spoustu zajímavých osobností a naučila jsem se vidět různorodost krásy jako takové. A v tomto směru jsem asi i přijala sama sebe. Za to jsem moc vděčná. Možná jsem si díky práci v L ́Oréalu splnila dívčí sen.

Roman: Věnoval jsem se rok obchodní činnosti ve firmě, která tvoří weby a díky tomu jsem se dostal blíže online marketingu. Mojí pracovní náplní byla akvizice nových zákazníků, takže jsem trávil hodně času conf callama a na schůzkách, kde jsem se rozvíjel své dovednosti v rámci prodeje a komunikace. Pro mě jako introverta, který se zvedl od počítače, to byl velký výstup z komfortní zóny. Naučilo mě to disciplíně a organizaci práce při řízení projektů.

Petr: Já jsem působil v Rohlíku, Mallu a Slevomatu. Spolupráce s těmito velkými firmami mi dala skvělý rozhled v online marketingu a digitálních strategiích různých byznys modelů. Zjednodušeně řečeno jsem se od klikání kampaní dostal k mnohem komplexnějšímu pohledu na online marketing.

Jak vypadá váš běžný pracovní den?

Karin: Naučila jsem se tu snídaňový rituál, takže můj běžný pracovní den začíná společnou snídaní. Poté aktualizuji některé naše finanční tabulky, abychom byli v obraze a společně s kolegyní Lenkou si pořešíme, co je potřeba doladit nebo začít dělat. Stále jsem tu ještě nová a jsem ráda, za každou radu.

Roman: To se liší podle toho, jakou práci potřebuji ten den udělat. Když se potřebuju soustředit, tak si klidně přivstanu ve čtyři ráno a pracuji z domova. Potom sednu na vlak a jedu do kanceláře, kde se věnuji úkolům, které jsou dlouhodobé nebo přijdou během dne. Taky se rád vzdělávám ve svém oboru. Svůj režim přizpůsobuji okolnostem, takže se to mění podle náplně dne a typu práce.

Petr: Kontroluju výsledky kampaní a hledám možnosti, jak je zlepšit společně se specialisty, schůzuju, komunikuju s klienty, vedu celý projekt kampaní, tvořím digitální strategii, řeším kreativy s kreativním týmem, dělám prostě všechno pro to, abych zajistil doručení výsledků a klient byl spokojený.

Co se vám na MarketUP líbí nejvíc?

Karin: Překvapilo mě, jak neuvěřitelně milá a přátelská atmosféra tu panuje. Řekla bych, že tu je mnoho zajímavých individualit, které se navzájem respektují a starají se jeden o druhého. To se mi moc líbí. Taky jsem moc vděčná za každé školení, kde se od svých kolegů můžu cokoli dozvědět nebo naučit.

Roman: Líbí se mi právě to, že si pracovní dobu mohu přizpůsobit podle sebe. Další výhodou je fakt, že mám kolem sebe odborníky, kterým si kdykoliv mohu říct o radu. Pro mě je důležité mít před sebou nějakou výzvu a tu mám díky prací pro zajímavé klienty od kterých se mám pořád co učit. Je to pro mě velká zodpovědnost, a protože kolegové mají ke mně důvěru, tak mě to stále motivuje odvést co nejlepší práci.

Petr: Líbí se mi uvolněná, přátelská atmosféra a to, že se ke klientům vždycky chováme férově.

Je naopak něco, co byste na MarketUP zlepšili?

Karin: Zatím asi ne. Jsem tu ještě krátce. A nápady, které mám, se většinou týkají akcí, které děláme společně s naší Happiness Managerkou Sárou, která je vždy přivítá s velmi nadšeným výrazem ve tváři!

Roman: Pořídil bych do kanceláře ještě trampolínu a hodil by se také polohovací stůl, ale to občas vyřeším barem v kuchyňce. Jinak jsem tady spokojený a jezdím sem rád.

Petr: Zatím jsem tu moc krátce na to, abych posoudil, co zlepšit.

Čeho chcete v rámci své práce dosáhnout, co je pro vás to „nejvíc“?

Karin: Momentálně bych asi chtěla dosáhnout toho, abych vše uměla na 100 % a občas zbytečně nepanikařila. Jinak bych si přála poznat celou společnost. Získat víc informací o náplni práce ostatních mých kolegů a trošku rozšířit své povědomí o tom, jak naše firma funguje. Což se mi vlastně plní :)

Roman: Mým cílem je studovat obor stále do hloubky a využívat své silné stránky. Konkrétně to nemůžu říci, protože s vývojem v oboru se to může rychle změnit. Jsem tedy otevřený příležitostem, které přijdou a pracuji na tom abych se stále zlepšoval v tom, co dělám.

Petr: Za mě je nejdůležitější pozitivní ROAS (Return On Advertising Spend), respektive co nejnižší CPA (Cost Per Action). A taky mít v rovnováze jak čas s rodinou, tak čas v práci.

Prozraďte mi jedno plus a jednoho mínus, které z vašeho pohledu obnáší práce pro agenturu.

Karin: Plusem je kreativní prostředí. A existují vůbec v životě mínusy, když všechno špatné je pro náš vlastní posun?

Roman: Výhodou je, že se dostanu k různorodým projektům a mám stále po ruce tým specialistů. Druhá stránka je to, že nevidím přímo do byznysu klienta.

Petr: Za mě je plusem, že se velmi podrobně rozpracovávají digitální taktiky. K tomu navážu jedno mínus, které vidím v tom, že se v agenturách nejde dostatečně do hloubky z hlediska komplexnosti byznysu a marketingu firmy – například já bych důkladněji pracoval s CRM (Customer Relationship Management).

Když je na vás moc práce, jak se nejlépe odreagujete?

Karin: Ráda chodím na procházky s kávou v ruce a probírám si své myšlenky v hlavě. Pravidelně cvičím, věnuji se hudbě, maluji, čtu, povídám si s přáteli. A kolegyně Lenka mi občas dá trénink v pinčesu :)

Roman: Když je hodně práce, tak se na chvíli zastavím, zorganizuji si úkoly abych zjistil, kolik toho doopravdy je a podle toho se rozhoduji. Na odreagování mi stačí procházka, poslech hudby nebo se projet v autě. Prostě mít v tom dni alespoň chvilku sám pro sebe na přemýšlení.

Petr: V práci mi nejvíc mi spraví náladu, když porazím Rejdka v ping pongu (Radek – náš Campaign & Technology Specialist). Ve volném čase rád cestuju do “těch divnejch zemí”. A taky si rád hraju se synem.

Zaujala vás možnost pracovat v MarketUP? Zrovna hledáme nové posily pro tyto pozice: Business Development Manager, Graphic Designer, Community Manager, Creative Director, Content Strategist & Idea Maker, Project Manager, Campaign Specialist. Napiš nám, něco spolu určitě vymyslíme!

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .