

Největší světový vyhledávač Google bojuje za co nejkvalitnější obsah. Weby, které mají podle něj nízkou kvalitu obsahu, posouvá na poslední místa ve vyhledávání. Jak poznat jestli máte kvalitní web a neděláte nevědomky něco proti zásadám nejoblíbenějšího vyhledavače?
Google svůj vyhledávácí algoritmus neustále aktualizuje. Co bylo pro něj před rokem v pořádku, dnes už nemusí platit. Naštěstí, čím více Google algoritmus mění, tím více o změnách hovoří. Jedno však zůstává po celou dobu stejné. Snažte se budovat co nejkvalitnější web s autentickým obsahem a přinášet vašim návštěvníkům oproti ostatním webům nějakou hodnotu navíc. Pokud začínáte s novým webem nebo se už o nějaký staráte, pravidelně sledujte Pokyny pro webmastery od Google.
ZDE se můžete podívat na seznam 50 věcí, které byste neměli dělat, pokud se chcete vyvarovat penalizace od společnosti Google. U některých je pravděpodobnost penalizace nízká, u jiných je naopak velmi vysoká. Pro Českou republiku ale nemusí být vliv těchto úprav algoritmů tak fatální jako pro velké zahraniční weby.
Ze seznamu od KISS Metrics jsme pro vás vybrali 10 nejpřekvapivějších:
Odkazy z webových stránek v jiném jazyce
Příliš mnoho klíčových slov v obsahu webu
Nefunkční externí odkazy
Příliš anchor textu v odkazech
Velké množství klíčových slov v doméně
Příliš dlouhé načítání stránky
Externí odkazy na weby s podezřelým obsahem
Špatná mobilní verze webu
Mnoho variant landing pages
Levné “quick fix” řešení, slibující zázračné výsledky v SEO