MarketUP v hlavních zprávách týdne marketingových médií
Naše úspěšné zařazení mezi 10 klíčových partnerských agentur Googlu v ČR nezůstalo nepovšimnuto významnými marketingovými médii, která tuto událost zařadila mezi hlavní zprávy týdne. Časopis MarketingSalesMedia dále zaujalo, jak jsme přistoupili k vytvoření kampaně na historicky první komplexní konferenci o internetu věcí v ČR, IOT Forum 2015. Poslední loňská vydání obou časopisů se věnovala také naší vánoční digitální kampani pro parfumerie SEPHORA.
Digitální kampaň na IOT Forum v MarketingSalesMedia
Časopis MarketingSalesMedia zaujala naše zpráva o online kampani na IOT Forum 2015, kterou jsme realizovali pro významnou mezinárodní společnost IDC. Tato konference na téma Internet of Things byla historicky první komplexní konferencí o internetu věcí, která se v ČR konala.
Týdeník ve své online verzi věnuje této úspěšné digitální kampani značný prostor a detailně popisuje nejen její průběh a výsledky, ale také vytvoření kompletního webu konference v rekordně krátkém čase.
„Před samotnou kampaní agentura MarketUP vytvořila kompletní web konference, který obsahoval registrační formulář a seznam účastníků konference. Díky tomuto seznamu si účastníci mohli předem domluvit schůzku s ostatními registrovanými a využít tak možnost setkat se s kolegy z branže a navázat nové obchodní vztahy,“ zveřejňuje MarketingSalesMedia.
MarketingSalesMedia o našem klíčovém partnerství s Googlem
MarketingSalesMedia nezůstává pouze u naší kampaně na IOT Forum 2015. Ve své tištěné verzi se v aktualitách zmiňuje o naši kvalifikaci mezi klíčové partnery Googlu v ČR a zisku dalších dvou ocenění na konferenci Google Agency Day 2015, kde se sešly nejvýznamnější online marketingové agentury z Česka.
„Mezi agenturami na sebe tentokrát upozornila MarketUP, která má za sebou velmi úspěšný rok. Právě na základě toho se jako jediná z ryze českých agentur úspěšně kvalifikovala mezi 10 klíčových partnerů Googlu v ČR,“ píše se v MarketingSalesMedia.
Úzká spolupráce s Googlem = přednostní benefity pro naše klienty
Časopis MarketingSalesMedia zároveň i cituje Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále, který pro časopis uvedl, že úzká spolupráce s Googlem je jedním ze základních kamenů naší strategie. Tato spolupráce totiž znamená hlavně jeden důležitý fakt – našim klientům zajistí přístup k nejnovějšímu know-how, oborovým analýzám, přednostnímu využití novinek v digitální reklamě a společnému plánování digitální strategie pro úspěšný růst našich klientů.
Marketing & Media: Agentura MarketUP posbírala tři ceny na Google Agency Day 2015
Našeho úspěchu na Google Agency Day 2015 si všímá i známý týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě, Marketing & Media, který uvádí: „MarketUP jako jediná získala ocenění ve všech třech soutěžních kategoriích – Rock The Sales, Nejvíce certifikovaných jednotlivců a Klíčoví partneři Googlu, mezi které se tak oficiálně zařadila.“
Marketing & Media tuto aktualitu s titulkem Agentura MarketUP posbírala tři ceny na Google Agency Day 2015 uvedl mezi hlavními zprávami týdne ze světa marketingu.
Vánoční kampaň pro parfumerie SEPHORA
Pozornost časopisů Marketing & Media a MarketingSalesMedia na závěr roku 2015 také upoutala naše vánoční digitální kampaň pro parfumerie SEPHORA.
„S aktivační kampaní a sloganem „GIFT ODYSSEY – NADPOZEMSKY VÝJIMEČNÉ VÁNOCE“ finišuje v těchto dnech maloobchodní řetězec SEPHORA. Hlavním motivem aktivační kampaně je vyvolat u zákazníků zájem, aby vánoční dárky pro své blízké přišli nakoupit přímo do kamenných prodejen SEPHORA,“ píše Marketing & Media, který této kampani ve svém posledním loňském vydání věnuje značný prostor. Zároveň například informuje i workshopu v české pobočce společnosti Googlu, který naše agentura pro společnost SEPHORA zajistila za účelem představení jednotlivých online marketingové kanálů a jejich konkrétní výhod, které by našemu klientovi přinesly.
Časopis MarketingSalesMedia nezapomíná zdůraznit, že celá vánoční kampaň SEPHORA se tematicky inspirovala Star Wars, na základě čehož MarketUP vytvořil na vizuály claimy s hravou přesmyčkou „Hvězdné dárky“. Hlavním kanálem kampaně se přitom stala videoreklama na YouTube, která doplnila současně běžící televizní reklamu.
Foto: Marketing & Media, MarketingSalesMedia