

Práce se zasaženým publikem v rámci storytellingu. V tom vidíme hlavní výhodu formátu Interscroller od CPEx. Jde v podstatě o obrázek s poměry stran 1:1,6, který se zobrazuje v rámci článků obsahových webů “pod obsahem stránky”. Při pohybu se obsah postupně po částech odkrývá. Formát bychom přirovnali k reklamě ve stories na Instagramu, s rozdílem, že máme větší pravděpodobnost zasáhnutí starší cílové skupiny.
Atraktivní reklama i pro uživatele
CPEx tímto formátem reflektuje trend uživatelsky ohleduplné a zároveň atraktivní reklamy. „Interscroller je prémiový formát, který je zajímavý svou interaktivitou – tím, že nejde o statický obrázek, svádí uživatele k tomu, aby si reklamu důkladně prohlédl, pohrál si s ní. Jeho velkou výhodou je, že je velmi efektivní jak na mobilu, tak i na desktopu. Zároveň přitom příliš neobtěžuje uživatele, neboť ho není třeba zavírat speciálním tlačítkem, stačí prostě odscrollovat,“ říká Matěj Novák, ředitel Czech Publisher Exchange.
Jak formát využít v praxi?
Je možné zasáhnout čtenáře desktopových i mobilních verzí obsahových webů vydavatelství Economia a CNC a kombinovat cílení na umístění s cílením na konkrétní publika.
A jaký je náš verdikt?
Interscroller jsme otestovali mezi prvními hned po spuštění v rámci letní kampaně na zmrzliny Manhattan od Nestlé. Ať už v rámci RTB platformy Adform, nebo jiných platforem včetně sociálních sítí, se zasaženým publikem jsme mohli lépe pracovat hlavně v rámci storytellingu.
Velký potenciál proto vidíme nejen u brandových kampaní B2C klientů, ale také u remarketingových strategií klientely z B2B segmentu či služeb.