Příběh MarketUP v knize Hrdinové digitální doby
Koncem roku 2019 vyšel nový titul „Hrdinové digitální doby” od autorek Lucie Medkové a Kláry Vorlíčkové. Kniha obsahuje 28 otevřených rozhovorů s osobnostmi české a slovenské internetové reklamy. Vážíme si, že příběh zakladatelů MarketUP Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka je její součástí a může tak inspirovat a dodat odvahu všem, kteří přemýšlejí o vlastním podnikání.
Autorky v knize vyzpovídaly zakladatele a šéfy úspěšných digitálních agentur, které v posledních letech významně formovaly obor online marketingu a patří mezi nejvýznamnější partnery Googlu v Čechách a na Slovensku. V knize najdete rozhovor s Taťánou le Moigne, ředitelkou české, slovenské, maďarské a rumunské pobočky společnosti Google nebo s Vandou Wolfovou, ředitelkou agenturního sektoru Googlu pro Česko, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko.
Nezdolnost a odvaha překonávat překážky. To jsou klíčové hodnoty agentury MarketUP.
Jak Mirek a Tomáš v knize uvádějí, spokojenost klienta a reálný přínos pro jeho byznys je u nás na prvním místě. V rozhovoru se kromě byznysových otázek věnují i tématu etiky a transparentnosti. MarketUP si totiž plně uvědomuje svoji společenskou odpovědnost a proto nepřijímá zakázky na produkty a služby, které mohou lidem škodit.
Naopak podporujeme neziskové organizace jako Člověk v tísni nebo Světlo pro svět, pro které realizujeme digitální fundraising a celkovou osvětu jejich činnosti. Proto nám udělala velkou radost dobročinná aukce ilustrací z knihy, která proběhla na slavnostním křtu v Praze. Vybralo se neuvěřitelných 560 000 Kč! Výtěžek podpořil pohybový rozvoj předškolních dětí v rámci projektu Se Sokolem do světa.
Miroslav Král na slavnostním večeru s autorkami knihy Hrdinové digitální doby.
Knihu Hrdinové digitální doby ocení všichni, kteří se zajímají o svět online marketingu z různých úhlů. Pokud vás kniha zaujala, můžete si ji objednat na eshop.p2m.cz.