Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animovaných i hraných videospotů pro naše klienty.
Desítky nasazených výzkumů Brandlift, které měří dopady videokampaně na cílovou skupinu v oblasti vybavení si reklamy, povědomí o značce a nákupních úmyslů, nám umožnily odladit ideální formu videoklipu. Dnes velmi dobře víme, jak má vypadat video pro digitální reklamu v YouTube, aby dosáhlo nejlepších výsledků v oboru a zajistilo návratnost reklamních investic díky pozitivnímu dopadu na nákupní chování spotřebitelů. Rozhodli jsme se zkušenosti zúročit a zajistit výrobu digitální videoprodukce pro naše klienty.
Bonavita kampaň Nepřeskakuj snídani
V září jsme pro našeho klienta Bonavita v rekordním čase produkovali video „Nepřeskakuj snídani“ ve spolupráci s youtubery. Bylo určeno pro stejnojmennou reklamní kampaň, která se odehrávala z velké části na YouTube, v kanálech zvolených youtuberů a také v displejové síti a na Facebooku na přelomu září a října 2016.
Dle výsledků nasazeného výzkumu Brandlift od Google náš videospot dosáhl nejen „Best in class“ hodnocení v AdRecall v České republice, kdy lift výrazně překročil 100 %, ale bodoval také jako „Best in Class“ v celosvětovém srovnání v nárůstu pozitivního hodnocení značky (Brand Favorability) po zhlédnutí reklamy. Téměř 14x přesáhl celosvětový průměr liftu, který je na úrovni 4 %. Výsledek nás těší o to více, že tento klip bodoval několikanásobně lépe v YouTube než TV klipy od mezinárodních kreativních agentur, které vykazují řádově větší investice do videoprodukce.
Pneumatiky.cz – kampaň na propagaci nové služby
V průběhu září jsme navrhli a vyprodukovali kampaň pro Pneumatiky.cz, která byla spuštěna 10. října na dobu 4 týdnů. Zajistili jsme kreativní návrh a produkci animovaného videa s využitím hlasu Zbyška Horáka, dabéra ostříleného Jeremyho Clarsona ze známého pořadu TopGear.
Vedle in-stream videokampaně a Mastheadu na YouTube byla kampaň doplněna o branding webu idnes.cz a lidovky.cz a rozsáhlou displejovou kampaň na mnoha portálech, sociálních sítích a pokročilou kampaň ve vyhledávání.
Videospot dle výsledků brandliftu skvěle skóroval u cílové skupiny mužů. Vykázal téměř 5x vyšší nárůst povědomí o značce (Brand Awareness) než je průměr u ostatních YT kampaní v ČR. Zařadil se tak do „Best in class“. Výborné výsledky byly zaznamenány také u uživatelů, kteří po 5 sekundách video přeskočili. Video tak zajistilo AdRecall a povědomí o značce dalších 70 % uživatelů zdarma!
Obě videa dosáhla rovněž nadprůměrného zájmu uživatelů, neboť VTR (video view rate) se pohyboval na úrovni 30 %.
Videospoty pro vás
Digitální video na internetu dnes patří mezi nejúspěšnější marketingové taktiky a penetrace YouTube včetně času stráveného sledováním videa překonává všechny odhady i v ČR. V současné době pracujeme na dalších videích pro naše klienty, které brzy představíme veřejnosti.
Pokud plánujete rozšířit svou online komunikaci tímto směrem, jsme pro vás k dispozici.